خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از ۷ پروژه سازمان مدیریت پسماند با حضور جهانگیری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۰۳۴

۷ پروژه سازمان مدیریت پسماند روز سه شنبه و به مناسبت روز جهانی زمین پاک با حضور و دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، پروژه انتقال پساب تصفیه خانه شهر کهریزک به مجتمع پردازش و دفع آرادکوه، مجتمع پردازش و بازیافت پسماندهای حجیم وضایعات فضای سبز شهر تهران، سامانه کنترل و نظارت هوشمند ناوگان جمع آوری پسماندهای پزشکی، کاورهای نگهدارنده و محافظ مخازن جمع آوری پسماندهای شهری، کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی مجتمع پردازش و دفع آبعلی، اجرای طرح جمع آوری و بازیافت پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی، سامانه پایش بو و ایستگاه هواشناسی مجتمع پردازش و دفع آرادکوه هفت طرحی هستند که با دستور دکتر جهانگیری افتتاح شد.

جهانگیری در حاشیه این مراسم از بخش های مختلف مجتمع پردازش و دفع آرادکوه از جمله نیروگاه برق زباله سوز بازدید کرد و با توضیحات مسئولان در جریان روند کاری این مجتمع پردازش و بازیافت پسمامدهای شهری و پزشکی قرارگرفت.

همچنین استخر ذخیره پساب آرادکوه این مجتمع با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.
این حوضچه پساب توسط خط لوله ۵ کیلومتری آب های دورریز کهریزک را جمع آوری و به مجتمع آراد کوه برای تامین آب مورد نیاز فضای سبز و بخش های این مجتمع زباله سوز منتقل می کند.

همچنین از کتاب «مستندنگاری ۱۵۰ سال مدیریت پسماندهای جامد شهر تهران» رونمایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز