خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان زنجان اعلام کرد:

آمادگی فرهنگ و ارشاد زنجان برای احداث سینما در شهرک تخصصی نور

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۲۷۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اعلام آمادگی این مجموعه برای احداث سینما در محل پروژه شهرک تخصصی، صنایع دستی و گردشگری نور خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز سه‌شنبه (25 آبان) در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: با توجه به رونق سینما در جامعه امروزی، ایجاد سینما در چنین مراکزی موجب ماندگاری بازدیدگنندگان و گردشگران می شود و در همین راستا این اداره آمادگی خود را برای ایجاد سینما در محل پروژه شهرک تخصصی، صنایع دستی و گردشگری نور اعلام می کند.

مقدم گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند متولی این پروژه را در ساخت سینمای 120 نفره همراهی کند و 160 میلیون تومان اعتبار جهت سیستم صوتی و تصویری از سوی وزارتخانه متبوع اختصاص پیدا می کند.

معاون مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان هم خواستار اهتمام ویژه راه و شهرسازی جهت جبران عقب افتادگی این پروژه داشته باشند.

شریفی با اشاره به اینکه 11 پروژه اقتصاد مقاومتی برای استان تعیین شده است که در اولویت قرار دارند، گفت: این پروژه می تواند به بعنوان پروژه ویژه اقتصاد مقاومتی در سطح کشور معرفی شود.

وی با یادآوری اینکه مکاتباتی برای معرفی شدن این پروژه به عنوان پروژه اقتصاد مقاومتی انجام شود، گفت: در آینده می‌توان برای تزریق اعتبارات در این پروژه زمینه تسریع در عملیاتی شدن پروژه را فراهم کرد.

رئیس مراکز خدمات گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان  هم در سخنانی با اشاره به طراحی لوگوی گردشگری استان زنجان گفت: استان زنجان میزبان جشنواره‌های ملی و بین‌المللی متعددی در حوزه غذا بوده است.

اجلی با اشاره به اینکه مشارکت اداره کل در جشنواه های ملی هم در کارنامه این اداره می درخشد، ادامه داد: جشنواره فولکلور البرزنشینان در سمنان و جشنواره سفر ایرانی در ائل گلی تبریز هم از جشنواره‌هایی بود که این اداره در آن ها شرکت کرده است.

این مقام مسئول به همکاری این اداره با نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: علاوه بر بروشورهای تبلیغاتی به زبان فارسی در حوزه های داخلی، معاونت گردشگری به طراحی و چاپ بروشورهایی به زبان های انگلیسی، آلمانی، عربی، ترکی و چینی اقدام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز