خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

رشد ۲۱ درصدی اقامت شبانه مسافران نوروزی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۲۳۳

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از رشد ۲۱ درصدی اقامت شبانه مسافران نوروزی در زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، یحیی رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، امروز با اعلام این خبر به خبرنگارایلنا در زنجان گفت: بر اساس آمار جمع آوری شده از 27 اسفند سال گذشته تاکنون 68 هزار و 409 نفر از اماکن گردشگری، تاریخی و تفریحی زنجان بازدید کردند.

رحمتی، میزان بازدید از گنبد سلطانیه را 34 هزار و 893 بازدید عنوان کرد و گفت: در این بازه زمانی از بنای رختشویخانه 15 هزار و 187 نفر، موزه مردان نمکی 10 هزار و 850 نفر و غار کتله خور هفت هزار و 479 مورد بازدید کرده اند.

این مقام مسئول میزان اسکان مسافران را 43 هزار 449 مسافر در مراکز اقامتی استان زنجان اعلام کرد و ادامه داد: این رقم با رشد 21 درصدی همراه بوده است.

سه هزار و 555 نفر در هتل، 542 نفر هتل‌آپارتمان، دو هزار و 874 نفر در کمپ‌های موقت، دو هزار و 189 نفر در مهمان‌پذیر، 255 نفر در منازل استیجاری، 20هزار و 861 نفر در مدارس و 15 هزار و  79 نفر در چادرهای مسافرتی، 829 نفر در خوابگاه‌های دانشجویی و مهمانسرای ادارات اسکان داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز