خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان؛

همایش بزرگداشت امامزادگان و دهه کرامت دراستان زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۷۰۹

شاهد عدم ساماندهی در زمینه آموزش و مکان‌یابی آموزش‌های قرآنی در زنجان هستیم.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، گفت: همایش بزرگداشت امامزادگان و دهه کرامت دراستان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خدابنده لو با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش با هدف تجلیل و فرهنگ‌سازی از مقام شامخ امامزادگان در استان برگزار خواهد شد.

خدابنده لو با بیان اینکه این همایش در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: از ۱۶-۱۰شهریور ماه دهه کرامت نامگذاری شده است که بزرگداشت امامزادگان نیز در این راستا خواهد بود.

وی بااشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این خصوص گفت: در دهه کرامت شاهد برگزاری مسابقات قرانی خواهیم بود،

خدابنده لو در ادامه گفت: این مسابقه در ۷شهرستان استان برگزار برخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط و رشته‌های ثبت نامی این مسابقات افزود: در سالجاری مکلف به ثبت نام ۲۵هزارنفری افراد برای آموزش رشته‌های مختلف قرانی هستیم.

این مسئول فرهنگی در استان زنجان با بیان اینکه نفرات بر‌تر مسابقات قرانی با کسب رتبه بر‌تر از بین افراد شرکت کننده انتخاب و به حج اعزام خواهند شد تصریح کرد: شاهد عدم ساماندهی در زمینه آموزش و مکان یابی این آموزشهای قرانی در زنجان هستیم.

خدابنده لو اضافه کرد: اقدامات بسیار مناسبی در راستای آموزش وحفظ و قرائت قرانی در روستای زنجان انجام گرفته است.

وی همچنین در پایان خبر از اقدامات مطلوب فرهنگی در امامزاده‌های استان داد و گفت: برای تبین جایگاه علمی و، وجود آثار امامزادگان این همایش در امامزاده جعفر(ع) در شهرستان طارم برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز