خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان از پنج طرح صنعتی بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۹۶

جمشید انصاری از شرکت صنعت روی زنگان، فولادگران پارس غرب، ریخته گری سهند و شرکتهای ذوب گران رنگین فلز و کیمیای زنجان گستر بازدید کرد.

انصاری از شرکت صنعت روی زنگان، فولادگران پارس غرب، ریخته گری سهند و شرکت‌های ذوب گران رنگین فلز و کیمیای زنجان گستر بازدید به‌عمل آورد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، شرکت صنعت روی زنگان در کیلومتر ۱۷ جاده دندی در زمینی به مساحت یکصد هزار متر مربع واقع شده است که به تولید ۵۰ هزار تن کنسانتره روی از طریق کلسیناسیون می پردازد. این طرح هم اکنون زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را فراهم نموده است.

شرکت ریخته گری پیوسته سهند از طریق سرمایه گذاران چینی در شهرستان ایجرود در حال اجراء است که همکنون بیش از ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا کنون ۱۰۰میلیون دلار به این طرح هزینه شده است. این واحد صنعتی ۸۰۰ هزار تن شمش چدن تولید خواهد کرد که این واحد صنعتی زمینه اشتغال ۹۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

از دیگر واحدهای صنعتی که مورد بازدید استاندار قرار گرفت شرکت فولاد گران پارس غرب بود که به تولید دکل های انتقال نیرو و قطعات فلزی، بصورت گالوانیزه می پردازد.

این واحد صنعتی همکنون زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرده است که در شهرک صنعتی نوآوران جاده دندی قرار دارد.

شرکت کیمیای زنجان گستران و ذوب گران رنگین فلز از طرح های تولید کننده سرب و روی است.

شرکت ذوب گران رنگین فلز در کیلومتر ۵۲ جاده بیجار شهرستان ایجرود واقع شده است که به تولید ۲۰ هزار تن شمش سرب، ۱۶۰ هزار تن کنسانتره روی، ۵۰ هزار تن کنسانتره سرب و ۴ هزار تن اکسید سرب می پردازد که زمینه اشتغال ۷۹ نفر را فراهم کرده است.

شرکت کیمیای زنجان گستران به تولید ۲۵۰ هزار تن پودرهای صنعتی و معدنی، ۵۰ هزار تن کنسانتره روی می پردازد که زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را فراهم کرده است این واحد صنعتی در کیلومتر ۵۲ جاده زنجان – بیجار قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز