خبرگزاری کار ایران

فرماندار سلطانیه تاکید کرد:

ضرورت اتحاد و همدلی در راستای تلاش مسئولان استان زنجان برای معرفی بیشتر شهرستان سلطانیه

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۳۹

دومین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان سلطانیه به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

دومین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان سلطانیه به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، پرویز خالقی فرماندار شهرستان در سخنانی نوروز را فرصتی طلایی برای سلطانیه از منظر کشوری و جهانی عنوان کرد و با اشاره به صدور دستور اجرای طرح استقبال از مسافران نوروزی با کیفیت مطلوب گفت: مسئولان بایستی با اتحاد، همدلی و تلاش برای معرفی بیشتر سلطانیه گام بردارند؛ چرا که گردشگران در معرفی آثار تاریخی و بناهای این شهر تاریخی نقش مهمی دارند.

وی ادامه داد: مسئولان باید با فراهم سازی شرایط مطلوب برای مسافران از این فرصت طلایی استفاده کرده و موجب جذب گردشگر به منطقه شوند.

خالقی، با بیان اینکه اجرای منظم برنامه ها و تغییر در سیما شهری در هر منطقه در اقبال مسافران به منطقه تاثیر دارد، گفت: مردم و مسئولان شهرستان بایستی در اولین اقدام طرح استقبال از مسافران نوروزی، حفظ نظم و انضباط و مقررات شهری را مورد توجه قرار دهند.

به گفته خالقی، با توجه به افزایش مسافرت در این شروع سال نسبت به دیگر روزها، مردم باید نسبت به حفظ امنیت دقت داشته و با مبادی انتظامی شهرستان همکاری کنند.

فرماندار سلطانیه، با اعلام اینکه امسال سلطانیه پایلوت گردشگری استان خواهد بود، از مسئولان شهرستان خواست؛ نسبت به معرفی آثار تاریخی این شهرستان در قالب ابزارهای تبلیغاتی به مسافران نوروزی همکاری کرده تا باعثجذب بیش از پیش گردشگر به منطقه باشند.

خالقی در رابطه با ظرفیت های غیر قابل انکار شهرستان سلطانیه بیان کرد: شهرستان سلطانیه به لحاظ دارائی های میراثفرهنگی و تاریخی غنی بوده و همین امر موجب شهرت جهانی آن شده که باید مسئولان ادارات شهرستان در طرح استقبال از مسافران نوروزی، برخلاف تازه تاسیس بودن شهرستان در رده مقایسه با سایر شهرستان های برتر استان قرار دهند.

فرماندار شهرستان سلطانیه، عرضه لباس های تاریخی و نوستالژیک دوره ایلخانی به مسافران این شهرستان را یکی از برنامه های بدیع نوروز ۹۳ اعلام کرد و گفت: تا پایان سال جاری ۲ جلسه دیگر نیز با محوریت تدوین دقیق برنامه های استقبال از مسافران نوروزی شهرستان برگزار و مصوبات قابل اجرای آن شکل عملیاتی می گیرد.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سلطانیه، همچنین عنوان کرد: نوروز امسال برنامه های متنوع و ویژه ای از قبیل حضور عشایری استان فارس و عرضه پوشش های نوستالژیک و تاریخی به مسافران اجرا می شود.

به گفته خالقی، با توجه به جایگاه میراثی و تاریخی سلطانیه مسئولان نیز باید برنامه هایی متناسب با وجه این شهر تاریخی را پیاده کنند.

این مقام مسئول در پایان، درباره ایجاد امنیت اقتصادی برای مسافران نوروزی خطاب به مسئولان مربوطه گفت: نظارت و بازرسی دقیق بر اصناف و فروشندگان یکی از اقدامات مهم و ضروری در نوروز است که باید از هرگونه گرانفروشی و یا کم فروشی جلوگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز