خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شرکت توزیع برق و دانشگاه زنجان انجام می شود؛

برگزاری بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۸۴

بر اساس گزارش روابط عمومی ستاد خبری بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق 11تا 13 اردیبهشت ماه به میزبانی شرکت توزیع برق زنجان در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق، بیش از ۱۰۰۰ نفر از سراسر کشور از بخش دولتی صنعت برق، بخش خصوصی و دانشگاهی برق ایران در سه روز برگزاری کنفرانس حضور دارند.

بر اساس این گزارش، ۱۶ کارگاه تخصصی در حوزه‌های مختلف در کنفرانس ارائه خواهد شد. این کارگاه‌ها یک روز قبل مراسم افتتاحیه و در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. علاوه بر این ده‌ها مقاله بصورت شفاهی در کنفرانس ارائه می‌ شود.

پروفسور علیرضا بخشایی استاد تمام دانشگاه کوئینز، کانادا و پروفسور گئورگ قره پتیان عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.

به گزارش ایلنا؛ در نمایشگاه جانبی کنفرانس شرکت‌های مختلفی حضور داشته و به ارائه دستاورد‌ها و خدمات خود می‌پردازند.

همچنین مراسم افتتاحیه کنفرانس از صبح روز ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور مقامات ارشد صنعت برق ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز