خبرگزاری کار ایران

مدیر غرفه کودک نمایشگاه محصولات فرهنگی در زنجان خبرداد:

آموزش بازی های سنتی و بومی در غرفه کودک نمایشگاه محصولات فرهنگی زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۱۵

مدیر غرفه کودک نمایشگاه محصولات فرهنگی گفت: بازی های سنتی و بومی در غرفه کودک نمایشگاه محصولات فرهنگی در مجموعه ورزشی مادران و کودکان ارائه می شود.

مدیر غرفه کودک نمایشگاه محصولات فرهنگی گفت: بازی‌های سنتی و بومی در غرفه کودک نمایشگاه محصولات فرهنگی در مجموعه ورزشی مادران و کودکان ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فاطمه محمدی، مدیر غرفه کودک نمایشگاه محصولات فرهنگی امروز اظهار کرد: این بازی‌ها با هدف آشنایی کودکان با فرهنگ اصیل ایرانی و همچنین تشویق آنان برای انجام بازی‌های سنتی و بومی ارائه می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در شرایط کنونی بازی‌های رایانه‌ای و نرم افزاری در بین کودکان و نوجوانان گسترش پیدا کرده است، افزود: انجام بازی‌های محلی و سنتی در ضمن افزایش فعالیت فیزیکی کودکان به احیای فرهنگ اصیل ایرانی نیز کمک می‌کند.

این فعال فرهنگی عنوان کرد: در این نمایشگاه بازی‌های سنتی لِی لِی، پنج سنگ، هفت سنگ، گرگم به هوا و بالابلندی به کودکان آموزش داده می‌شود.

وی در ادامه نقاشی کودکان را نیز از دیگر برنامه‌های این غرفه برشمرد و گفت: در این بخش با ارائه موضوعات مختلف به کودکان از آنان خواسته می‌شود بدون کمک والدین خود نقاشی کنند و در پایان توسط کار‌شناسان کودک بر روی نقاشی آنان روان‌شناسی صورت می‌گیرد.

محمدی با اشاره به استقبال گسترده والدین از انجام روا‌شناسی بر روی نقاشی کودکان، ابراز داشت: این کار نقش موثری در افزایش شناخت والدین از کودکان خود و همچنین شناسایی علاقمندی‌ها و استعدادهای کودکان دارد.

وی همچنین از ارائه اسباب بازی‌های مختلف ایرانی در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: در این بخش اسباب بازی‌های فکری و همچنین اسباب بازی‌هایی که برگرفته از مباحثمختلف کتاب‌های درسی کودکان و نوجوانان است ارائه شده است.

مدیر غرفه کودک نمایشگاه محصولات فرهنگی در پایان با اشاره به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه از علاقمندان درخواست کرد از این نمایشگاه بازدید کنند.

یادآور می‌شود نمایشگاه جامع عرضه محصولات فرهنگی به همت موسسه فرهنگی منهاج و با همکاری حوزه هنری استان زنجان تا(۳۰ بهمن) در مجموعه ورزشی مادران و کودکان واقع در اراضی پایین کوه زنجان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز