خبرگزاری کار ایران

در جلسه ممیزی نهایی نظام آراستگی آبفای زنجان عنوان شد؛

پیشتازی در نظام آراستگی محیط کار لازمه رسیدن به استانداردهای جهانی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۵۷

نظام آراستگی در راستای آراسته شدن محیط کار، رسیدن به استانداردهای جهانی، رفع عیوب و نقایص ظاهری شرکت، افزایش کارایی، لذت بخش بودن محیط کار، ایجاد ایمنی و سلامتی، بهبود وضعیت سیستم‌های کامپیوتری و مهم‌تر از همه پرهیز از اتلاف وقت اجرایی شده است.

زنجان _ ایلنا: جلسه ممیزی نهایی نظام آراستگی با حضور معاون نیروی انسانی استانداری، مدیرعامل، معاونین شرکت و تیم مربوطه در راستای استقرار نظام آراستگی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این مراسم به اهمیت نظام آراستگی اشاره کرد و گفت: نظام آراستگی در راستای آراسته شدن محیط کار، رسیدن به استانداردهای جهانی، رفع عیوب و نقایص ظاهری شرکت، افزایش کارایی، لذت بخش بودن محیط کار، ایجاد ایمنی و سلامتی، بهبود وضعیت سیستم‌های کامپیوتری و مهم‌تر از همه پرهیز از اتلاف وقت اجرایی شده است.
مسلم پورنصرت، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز به اقدامات صورت گرفته هم اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی، شناسایی و ارزیابی وضعیت موجود، رفع عیوب و خرابی‌ها، حذف آلودگی‌ها و گرد وغبار، تعیین موارد مورد نیاز و غیر ضرور، و در کل نظم بخشیدن به محیط اداری است.
وی از پیگیری چندین سیستم مدیریتی هم در شرکت خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضردرشرکت آبفای زنجان سیستم‌های ISO، EFQM، ۵S، GREENOFFICEدر حال پیگیری هستیم.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: ما برای اجرای نظام آراستگی در شرکت هزینه زیادی صرف نکردیم جرا که از تمام ظرفیت و اقلام موجود در شرکت با رعایت نظام آراستگی استفاده و این نظام را در شرکت استقرار کردیم.
پور نصرت در پایان هدف نهایی از استقرار دفتر کار سبز در شرکت را پیشگیری از اتلاف زمان و وقت عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز