خبرگزاری کار ایران

مسئول ایمنی و آتش نشانی منطقه شمال‌غرب خبرداد:

اجرای مانور زلزله و اطفاء حریق در انبار نفت زنجان با مشارکت منطقه شمال‌غرب

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۳۷

مسئول ایمنی و آتش نشانی منطقه شمالغرب از اجرای مانور زلزله و اطفاء حریق در انبار نفت زنجان با همکاری منطقه شمال‌غرب خبر داد.

زنجان ایلنا: مسئول ایمنی و آتش نشانی منطقه شمالغرب گفت: این دوره‌های آموزشی برای بهره برداران و پرسنل عملیاتی منطقه شمالغرب به مدت سه روز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، میثم همتی، مسئول ایمنی و آتش نشانی منطقه شمالغرب با بیان اینکه این مانور با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان طی یک روز برگزار شد، اظهار داشت: در این مانور ناظرانی از شرکت گاز استان زنجان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان، همدان، آذربایجان شرقی و غربی حضور داشتند.

میثم همتی که به عنوان کار‌شناس در این مانور حضور داشت، در خصوص نحوه برگزاری این مانور تصریح کرد: بعد از اجرای مانور در جلسه‌ای که توسط روسای افراد ناظر برگزار شد افراد حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص اجرای مانور مطرح کردند و راه حل‌های مناسب جهت مرتفع کردن مسائل پیش آمده در طول مانور ارائه شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری مرحله دوم آموزش تخصصی عملیات آتش نشانی که برای اولین بار در خط لوله برگزار می‌شود خبر داد و افزود: این دوره‌های آموزشی برای بهره برداران و پرسنل عملیاتی منطقه شمالغرب به مدت سه روز برگزار شد.

مسئول ایمنی و آتش نشانی منطقه شمالغرب مهم‌ترین مطالب عنوان شده در این دوره آموزشی را شیمی حریق، رفتار حریق، بررسی مشکلات نحوه صدور مجوز کار در تلمبه خانه‌ها و تاسیسات، نحوه استفاده از گاز سنج‌های دیجیتال، نحوه روتین خاموش کننده‌ها و نیز تشریح عملیات آتش نشانی H۱ عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز