خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان خبر داد:

دستگیری بیش از ۶۲ نفر متخلف شکار و صید طی یک ماه گذشته در خوزستان/ پایش جدی تالاب ها با توجه به فصل مهاجرت پرندگان

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۵۲۱

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اعلام این خبر، گفت: همزمان با فصل مهاجرت پرندگان به استان، کار پایش تالاب‌ها به جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست این استان، محمد جواد اشرفی با بیان این مطلب گفت: همزمان با آغاز فصل مهاجرت پرندگان آبزی و کنارآبزی به تالاب‌های استان، کار پایش و کنترل شکار صید در تالاب‌های استان با جدیت بیشتری در حال انجام است.

وی افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان در یک ماه گذشته موفق به دستگیری بیش از ۶۲ نفر متخلف شکار و صید در سطح استان شدند.

او ادامه داد: تخلفات کشف شده توسط یگان حفاظت محیط زیست استان در این مدت، ۵۱ مورد بوده و بیش از ۸ قبضه سلاح شکاری مجاز نیز به همراه ۵۹ مورد ادوات شکار از قبیل تور، دستگاه شوک الکتریکی و موتور برق .... از متخلفین کشف شده‌ و آنان نیز جهت پیگیری مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

لازم به ذکر است  در ۶ ماهه اول سال جاری نیز  یگان حفاظت محیط زیست خوزستان موفق به دستگیری ۴۱۲ متخلف شکار و صید در سطح استان شده بود و تعداد کل تخلفات در این مدت در حوزه یگان، ۲۲۷ مورد بوده که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۲۰ درصد کاهش داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز