خبرگزاری کار ایران

برخی از فعالان کارگری خواهان ادامه حمایت نماینده اهواز از ‌بازنشستگان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۷۱

نمایندگان بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان خواهان ادامه حمایت نمایند ه اهواز از بازنشستگان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز چهارشنبه دهم اسفندماه قربان درویشی دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان به همراه تعدادی از بازنشستگان با حضور در دفتر مجتبی یوسفی نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون خواستار ادامه حمایت‌های این‌ نماینده از بازنشستگان تأمین اجتماعی در مجلس شدند.

مجتبی یوسفی با توجه به پایان سال و جلسات فشرده مجلس  در این دیدار حضور نداشت؛ به همین دلیل نمایندگان بازنشستگان و دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان خواسته‌های خود را طی نامه‌‌ای به رئیس دفتر این نماینده تحویل دادند تا ضمن انتقال سریع به یوسفی تا قبل از پایان سال مطالبات مذکور را در مجلس مطرح کند.

در بخشی از این نامه آمده؛ درخواست جامعه کارگری ‌بازنشستگان خوزستان از مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه مذاکره با نمایندگان مجلس و همراهی با جامعه کارگری مبنی بر پذیرش و پیشنهاد کمیسیون امور اجتماعی مجلس از 70 هزار میلیارد تومان به 120 هزار میلیارد تومان به عنوان رد دیون دولت به تامین اجتماعی در بودجه سال آینده است.

همچنین در قسمت دیگر این نامه به پیگیری باقیمانده ۲۵٪ همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 99 و 1400 و ردیف بودجه‌ای معین به منظور پرداخت به بازنشستگان اشاره شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز