خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا عنوان شد:

سردرگمی جامعه عشایری خوزستان در سامانه تسهیلات وزارت تعاون

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۷۰۲

برخی از عشایر استان خوزستان طی تماس با خبرنگار ایلنا از بلاتکلیفی و سردرگمی خود در مراجعات مکرر به سامانه ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در پی اعلام برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان امور عشایر برای پرداخت تسهیلات به عشایر کوچ رو و ساکنین مناطق عشایری، جامعه هدف در پی مراجعه به  سامانه tek.mcls.gov.ir وزارت تعاون به‌منظور ثبت‌نام، با خطاهای متعددی مواجه و همین موضوع باعث سردرگمی آنها شده است.

یک عضو بهره‌بردار جامعه عشایری در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به محدودیت‌ها و خطاهای سامانه، بسیاری از عشایر واقعی و بهره‌برداران مناطق عشایری از این تسهیلات بی‌بهره خواهند ماند. همچنین به دلیل شناور بودن اعتبارات،  محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از خطاهای سامانه سدر مناطق محروم سبب جذب اعتبارات توسط سایر مناطق خواهد شد.

یکی دیگر از این افراد می‌گوید: در برخی موارد متقاضیان با خطای "اعتبار سازمان مربوطه کافی نیست" مواجه می‌شوند، درصورتی‌که سهمیه هر شهرستان مشخص است و چند روز پیش نیز رئیس سازمان امور عشایر از اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی برای بهبود معیشت و تغییر فعالیت‌های دامداری مبتنی بر منابع طبیعی به سایر فعالیت‌های اقتصادی خبر داده بود.

وی افزود: شایسته است اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی هرچه سریع‌تر برای به‌روزرسانی این سامانه و رفع موانع ثبت‌نام در هماهنگی با سازمان امور عشایر اقدام نماید و ما را از سردرگمی خارج کند.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز