خبرگزاری کار ایران

فرماندار دشتی ؛

ادارات از ظرفیت ٥٠ درصدی کارکنان خود استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۱۴۲

فرماندار دشتی گفت: اصناف مرتبط با گروههای شغلی یک و ۲ که در ایام محدودیت های کرونایی اجازه فعالیت دارند باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت تعطیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر عبدالله نادری روز شنبه در نشست ستاد کرونای شهرستان دشتی افزود:بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا با توجه اینکه بیماری کرونا در شهرستان دشتی دروضعیت نارنجی است تمام فعالیت گروههای شغلی سه و چهار از امروز در سطح شهرستان به مدت دو هفته ممنوع است.

وی یادآورشد: حضور یک دوم کارمندان در ادارات و دستگاههای اجرایی لازم است و مسئولین ادارات باید در زمینه حضور ۵۰ درصدی کارمندان مدیریت کنند.

فرماندار دشتی افزود: محدودیت های ۲ هفته ای  تصمیمی کارشناسانه برای کاهششیوع کووید ۱۹ است و برای مهار آن همکاری همه دستگاه ها و مردم را می طلبد.

وی  از اصنافی که ناچار به تعطیلی فعالیت های اقتصادی خود هستند خواست  نهایت مشارکت، همراهی و همکاری را برای اجرای این طرح با ستاد کرونا داشته باشند.

فرماندار دشتی گفت: برگزاری هرگونه تجمع شامل مراسم عزاداری، ختم، شادی ، عروسی و دورهمی خانوادگی ممنوع است.

وی از شهروندان خواست  برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان در خانه بمانند و نسبت به رعایت موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک جدیت کامل داشته باشند.

فرماندار دشتی گفت: افرادی که آزمایش کرونای آن ها مثبت می شود و یا فردی از اعضای خانواده شان به این بیماری مبتلا می شود حتما تا بهبودی کامل در منزل بمانند تا باعث سرایت این ویروس به دیگران نباشند.

نادری خواستار همکاری و مساعدت همه رسانه های گروهی و فضای  مجازی برای اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و موارد ضروری بیماری کرونا به شهروندان شد و از اهالی رسانه خواست  با راهبرد تامین آرامش روحی و روانی مردم نسبت به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق اهتمام ورزیده و از انتشار اخبار تنش زا پرهیز کنند.

فرماندار دشتی از همه مدیران ادارات خواست در این ایام از برگزاری جلسات و نشست های غیر ضروری خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز