خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

نیروهای نظامی استان بوشهر در برابر هر گونه تهدیدی در آمادگی کامل به سر می برند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۴۰

نشست شورای تامین استان بوشهر با حضور فرماندهان ارشد نظامی، انتظامی، ارتش و سپاه پاسداران و استاندار بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست استاندار بوشهر با تاکید بر آمادگی کامل پدافندی استان بوشهر اظهار داشت: نیروهای نظامی استان بوشهر در برابر هر گونه تهدیدی در آمادگی کامل به سر می برند.

احمد محمدی زاده تصریح کرد: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و عملیات وعده صادق، نشان داد که نظام اسلامی، وعده های خود را عملی می کند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم استان بوشهر، مردمانی مومن و معتقد و مقیّد هستند خاطر نشان کرد: مردم این خطّه در طول تاریخ، اصالت خود را نشان داده اند و زنان و دختران این سرزمین نیز همواره باحیا و باحجاب و دارای عفت، بوده و هستند.

استاندار بوشهر بر لزوم مقابله با مظاهر بدحجابی و بی حجابی در جامعه تاکید کرد و گفت: طرح مقابله با بی حجابی و بدحجابی در راستای صیانت از کیان خانواده ها اجرایی شده و امیدوارم مردم مومن استان بوشهر، همکاری لازم را داشته باشند.

محمدی زاده ابراز داشت: متولیان امر مقابله با مظاهر بدحجابی، از شیوه های ایجابی و توجیهی استفاده می‌کنند و شیوه سلبی و قهری را به کارگیری نخواهند کرد.

در این نشست، فرماندهان نظامی استان نیز گزارشی از آخرین وضعیت دفاعی و پدافندی استان را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز