خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان بوشهر خبر داد:

آغاز طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۷۲۸

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی از ۱۷ آبان ماه سال جاری به مدت دوماه اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدرت الله کشکولی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی، صیانت از آن و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی از تاریخ 17 آبان 99  به مدت دو ماه در استان  به مرحله اجرا گذاشته می شود.

 رئیس پلیس راهور استان بوشهر افزود: مالکان و صاحبان قانونی موتور سیکلت هایی که تا قبل از 29 اسفند 98 توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند می توانند با همراه داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

کشکولی تصریح کرد: به منظور مساعدت به مالکین و صاحبان  قانونی در فرایند ترخیص، درصورت نداشتن بیمه نامه شخص ثالث،گواهینامه رانندگی مجاز و نداشتن پلاک، با اخذ تعهد و پرداخت جریمه های رانندگی، هزینه انتقال و پارکینگ برابر تعرفه های مصوب ،موتورسیکلت تحویل مالک یا صاحب  قانونی می شود. 

کشکولی بیان داشت: ارائه سند مالکیت ( برگ‌سبز‌)، کارت شناسایی موتورسیکلت و سند کارخانه سازنده در خصوص موتورسیکلت های فاقد پلاک الزامیست و امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیطی وجود دارد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر اظهارداشت: موتورسیکلت های با حجم موتور بیش از 250 سی سی از این خدمات مستثنی بوده و موتورسیکلت هایی که هیچگونه سابقه در سامانه شماره گذاری یا پارکینگ ندارند نیز مشمول این طرح نمی شوند و باید به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه  بر اساس قانون سن تردد موتورسیکلت هشت سال است، خاطرنشان کرد: چنانچه صحت و سلامت ظاهری و فنی موتورسیکلت توسط کارشناس راهنمایی و رانندگی تایید شود و یا دارای برگ معاینه فنی معتبر باشد نسبت به ترخیص آنها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز