خبرگزاری کار ایران

رئیس حفاظت محیط زیست پالایشگاه جم:

پساب‌های صنعتی و بهداشتی در پالایشگاه جم اندازه‌گیری شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۸۶۳

عربزاده، از اندازه‌گیری سومین دوره آلاینده‌های محیط زیستی در پالایشگاه فجر جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مرحله همچون مراحل قبل به اندازه‌گیری نمونه‌های پساب‌های صنعتی و بهداشتی پرداخته شد.

رئیس حفاظت محیط زیست پالایشگاه جم گفت: پساب‌های صنعتی و بهداشتی در پالایشگاه جم اندازه‌گیری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مرتضی عربزاده سه‌شنبه‌شب در نشست مسئولان اظهار داشت: پالایشگاه جم بزرگترین پالایشگاه گازی کشور است و ۲۷ درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: رعایت مسایل زیست‌محیطی در این مجموعه اهمیت زیادی دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

عربزاده از اندازه‌گیری سومین دوره آلاینده‌های محیط زیستی در پالایشگاه فجر جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مرحله همچون مراحل قبل به اندازه‌گیری نمونه‌های پساب‌های صنعتی و بهداشتی پرداخته شد.

رئیس حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: سومین مرحله از اندازه‌گیری آلاینده‌های محیط زیستی سال جاری این شرکت توسط شرکت معتمد سازمان حفاظت محیط زیست به پایان رسید.

وی بیان کرد: اندازه‌گیری آلاینده‌های محیط زیست به صورت سالیانه با همکاری شرکت‌های دارای مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست در سطح شرکت پالایش گاز فجر جم از سال ۱۳۸۷ بصورت فصلی هر سه ماه یک‌بار انجام شده و نتایج حاصله در بهبود شرایط محیط زیستی به کار گرفته می‌شود.

رئیس حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم یادآور شد: در این مرحله به اندازه‌گیری نمونه‌های پساب‌های صنعتی و بهداشتی در زمینه آزمایش‌های فیزیکی، شیمیایی و میکروبیولوژی از پالایشگاه و شهرک توحید و پایانه بندر سیراف پرداخته شد.

وی ادامه داد: در بخش آلاینده‌های هوا نیز در ارتباط با گازهای خروجی از دودکش‌های موجود در سطح شرکت اندازه‌گیری‌های لازم انجام شد.

عربزاده تصریح کرد: در بخش صوت زیست محیطی نقاط در معرض محیط زیست نیز اندازه‌گیری‌های مورد نیاز انجام شد.

وی افزود: یک نسخه از این گزارش نیز به عنوان گزارش خود اظهاری به اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان و شهرستان ارسال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز