خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار بوشهر:

راه اندازی سامانه سامد بیانگر پاسخگو بودن دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۳۹

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: سامانه سامد پل ارتباطی بین مردم و دولت برای ارایه پیشنهادات، انتقادات و مطالبات مردمی از عملکرد دستگاههای اجرایی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: سامانه سامد پل ارتباطی بین مردم و دولت برای ارایه پیشنهادات، انتقادات و مطالبات مردمی از عملکرد دستگاههای اجرایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، سعید زرین فر شامگاه سه شنبه در همایش هم اندیشی برای توسعه سامانه ارتباطی بین مردم و دولت در استان بوشهر افزود: این طرح بستر مناسبی برای طرح دیدگاه مردم نسبت به عملکرد دستگاههای اجرایی شامل پیشنهاد، طرح شکایت و پیگیری مطالبات است.

وی بااشاره به ارتقای سطح همکاری و مشارکت مدیران این استان درسامانه سامد یادآورشد: رسالت ما مسوولان خدمت صادقانه و پیگیری مطالبات مردمی است.

معاون استاندار بوشهر نقد سازنده را بستر ساز پویایی و کارامدی دستگاههای اجرایی دانست و اضافه کرد: تعریف و تمجید از عملکرد ما مسوولان دربرخی اوقات فرصت جبران مشکلات را سلب می کند.

زرین فر ادامه داد: براساس تاکید استاندار بوشهر یکی از ملاک های ارزیابی عملکرد مدیران میزان پاسخگویی آنان به مردم است.

وی گفت: در کنار اجرای قانون و مقررات اهداف سازمانی دیگری نیز تعریف شده است که برخی از آنها به تنهایی برابری با قوانین و حتی ایجاد فرصت برای دستخوش قرار گرفتن مقررات می کند که یکی از این مهم رضایت مندی عمومی و پاسخگو بودن در برابر مردم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر اضافه کرد: صرف اجرای قانون و مقررات ملاک کارامدی یک دستگاه نیست بلکه رضایت مردم یک اصل مدیریتی است طوریکه از اصول اولیه دموکراسی نیز پاسخگویی به نظر و رای مردم است.

وی گفت: نیاز اولیه برای تکامل انسان پاسخگویی در برابر مردم است طوریکه مدیر در حکومت اسلامی افزون بر مسوولیت در قبال خدا در برابر مردم نیز رسالت دارد.

زرین فر افزود: مسوولیت در نظام اسلامی یک امانت است و نخستین مورد آن پاسخگویی در مقابل موکلان است.

وی یادآورشد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که برپایه اصول و ارزش های دینی پایه گذاری و حضرت امام و مقام معظم رهبری نیز به موضوع خدمت صادقانه به مردم تاکید دارند و این مهم در نخستین مصاحبه رییس جمهوری نیز به صراحت مطرح و براجرای آن تاکید شد.

زرین فر اضافه کرد: مدیران دستگاههای اجرایی به همان میزان که خود در پاسخگویی به مردم رسالت دارند باید حساسیت این موضوع را نیز به زیرمجموعه منتقل کنند و کسی حق ندارد در مقابل مردم خود را ارباب تلقی کند.

وی ادامه داد: همه ما باید حرف مردم را بشنویم و حقشان را بدهیم و اگر فراتر از آن نیز امکان خدمت باشد نباید از اجرای آن دریغ شود.

مدیرکل امور اجتماعی استاندار ی بوشهر نیز گفت: پذیرش مسوولیت اجتماعی، انتخاب مسیر کوتاهی برای خدایی شدن است چرا که معیار رضایت خلق است.

حجت السلام شیخ حسین رزمجو افزود: ساختار بدن انسان به گونه ای است که بدون ارتباط با مردم امکان زندگی بانشاط و سالم وجود ندارد و عرفان بدون خدمت به مردم حاصل نمی شود.

وی با بیان اینکه گوشه نشینی خارج از تربیت اسلامی است یادآورشد: اساس ایمان احسان به مردم است و ارتباط صحیح و خدمت رسانی به مردم نیز بهترین عمل است.

رزمجو اضافه کرد: از نشانه های خلوص ایمان نیکی به برادران دینی و تلاش برای رفع نیازهای آنان است.

وی گفت: برای رسیدن به رحمت الهی و کمال خود باید به مردم خدمت کنیم و مسیر بهشت نیز در خدمت به مردم هموار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز