خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

یک درصد درآمدهای گمرکی و مالیاتی استان بوشهر برگشت می‌شود

کد خبر : ۱۶۸۹۲۵

بودجه عمرانی کشور ۴۰هزار میلیارد تومان است از این میزان اعتبار پنج‌هزار میلیارد تومان در اختیار استانها و ۳۵ هزار میلیارد تومان در اختیار وزارتخانه‌هاست.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: درآمدهای استان بوشهر در سال گذشته از دو منبع مالیاتی و گمرکی سه هزار میلیارد تومان بود که به خزانه کشور واریز شد و تنها۴۰ میلیارد تومان آن به استان برگشت داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، رضا عوض‌پوردر نشست با امام جمعه و استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در نرخ مشارکت جایگاه مناسبی ندارد اظهار کرد: باید فرهنگ کار وتلاش درخانواده‌ها جاری و ساری شود تا از دوران کودکی فرزندان این مرز و بوم با کار آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه بودجه عمرانی کشور ۴۰هزار میلیارد تومان است تصریح کرد: از این میزان اعتبار پنج‌هزار میلیارد تومان در اختیار استانها و ۳۵ هزار میلیارد تومان در اختیار وزارتخانه‌هاست.

معاون برنامه‌ریزی استانداربوشهر با بیان اینکه باید تلاش شود اعتبارات متمرکز وزارتخانه‌ها جذب شود افزود: برای دست یابی مدیران دستگاههای اجرایی به اعتبارات وزارتخانه‌ها کتابچه‌ای تدوین و راههای جذب این اعتبارات تبیین شده که اینکتابچه اکنون در اختیار مدیران دستگاههای اجرایی است.

عوض‌پور به تخصیص اعتبارات پرداخت وگفت: در سال گذشته از ۴۰۲ میلیارد تومان اعتبارات مصوب ۱۶۰ میلیارد و سال ۱۳۹۱ نیز از ۳۵۰ میلیارد تومان ۱۲۰ میلیارد تومات تخصیص یافت که سبب افزایش مطالبات پیمانکاران به میزان ۴۷۰ میلیارد تومان شد.

وی با اشاره به اینکه درآمدهای استان بوشهر در کشور منحصر به فرد است گفت: درآمدهای استان بوشهر در سال گذشته از دو منبع مالیاتی و گمرکی سه هزار میلیارد تومان بود که به خزانه کشور واریز شد و تنها حدود یک درصد آن به میزان ۴۰ میلیارد تومان آن به استان برگشت داده شد.

معاون استاندار بوشهربا تاکید بر افزایش تخصیص درآمدهای استان بوشهر گفت: با افزایش این تخصیص‌ها که حق مسلم استان بوشهر سبب تحول در این استان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز