خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی در تودیع و معارفه تشریح کرد:

اهم برنامه های فرمانداری بوشهر

کد خبر : ۱۴۵۳۸۰

تلاش برای تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید، عمل به وعده‌های رئیس جمهوری، منشور حقوق شهروندی و حفظ و کرامت و شخصیت مردم، تحصیل رضایت مردم و تعدیل هر آنچه باعثنارضایتی و رنجش خاطر مردم خواهد شد از مهم‌ترین برنامه‌های فرمانداری در دوره جدید خواهد بود.

فرماندار بوشهر گفت: توسعه شهرستان بوشهر بر مبنای مشارکت مردم و بر اساس منطق دانایی محور صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، حسن ابراهیمی در آیین تکریم و معارفه فرماندار بوشهر اظهار داشت: از همه فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نخبگان دانشگاهی، اصحاب رسانه با هر سلیقه و نگاهی می‌خواهم با پیشنهاد‌ها و هرگونه نقد و نظر سازنده خدمتگزار خود را در توسعه شهرستان کمک کنند.

وی افزود: در فرمانداری به روی همه مردم باز است و همه افراد درچارچوب ارزش‌های حاکم بر نظام در فعالیت‌های خود مورد حمایت قانونی قرار خواهند گرفت.

فرماندار بوشهر اضافه کرد: تلاش برای تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید، عمل به وعده‌های رئیس جمهوری، منشور حقوق شهروندی و حفظ و کرامت و شخصیت مردم، تحصیل رضایت مردم و تعدیل هر آنچه باعثنارضایتی و رنجش خاطر مردم خواهد شد از مهم‌ترین برنامه‌های فرمانداری در دوره جدید خواهد بود.

ابراهیمی اظهار کرد: تلاش برای تحقق نگاه عقلانی و رویکرد اولویت‌های استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان بوشهر، تاکید بر استقرار نظم و امنیت و ایجاد محیطی امن برای همه اقشار جامعه، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای اقشار مختلف جامعه در چارچوب نظام و ارزش‌های حاکم بر آن از دیگر برنامه‌های فرماندار جدید است.

وی گفت: محور و مبنا قرادادن اعتدال در عمل و نظر، فراخواندن همه به مدارا، سعه صدر و دوراندیشی برای تحقق اهداف کلان و ارایه الگویی از رفتار اسلامی، بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود به منظور توسعه شهرستان و تعامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا برای پیشبرد امور شهری و روستایی نیز مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: توسعه شهرستان بر مبنای مشارکت مردم و بر اساس منطق دانایی محور، ایجاد فضای همدلی میان گروه‌ها و سلایق مختلف بر محور رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، فراهم کردن زمینه پویایی و فعالیت جوانان و حمایت از شکل‌گیری تشکل‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که در این دوره بر آن تاکید خواهد شد.

ابراهیمی تصریح کرد: رسیدن به این اهداف نیازمند همدلی و همراهی همگان است.

فرماندار سابق بوشهر نیز با تقدیر از همکاری مسئولان، اظهار داشت: همه تلاش خود را در راستای انجام ماموریت‌ها و وظایف فرمانداری در زمان تصدی این مسئولیت به کار گرفتم و تلاش کردم تا تکالیف سازمانی را کامل اجرا کنیم.

غلامحسین خسروی با اشاره به وضعیت امنیتی شهرستان بوشهر، تصریح کرد: در حال حاضر و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد امنیتی مطلوب در بوشهر هستیم و باید تلاش شود تا با انجام اقدامات ویژه این امنیت بهبود یابد.

فرماندار سابق بوشهر اضافه کرد: در زمینه اجرایی نیز اقدامات خوبی را انجام دادیم و با هماهنگی‌هایی که بین دستگاه‌های اجرای ایجاد کردیم شاهد کارهای بسیار خوبی بودیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیشترین میزان حضور مسافران نوروزی را در بوشهر داشتیم که با تلاش‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های مناسب اقدامات بسیار خوبی را برای میزبانی از این مسافران صورت دادیم.

خسروی به انتخابات ۲۴ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: در حالی که برای نخستین بار انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به صورت همزمان برگزار می‌شد، این انتخابات را به صورت صحیح و رعایت اصل امانت‌داری و کمترین حاشیه‌ها برگزار کردیم.

وی همچنین به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه بخش‌های بهداشتی و درمانی و عمرانی و راه‌سازی و… در شهرستان بوشهر اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تلاش‌های آقای ابراهیمی شاهد توسعه بیشتر این بخش‌ها باشیم.

فرماندار سابق بوشهر بیان داشت: ابراهیمی از نیروهای علمی است که دارای برنامه‌ریزی و مدیریتی توانمند است و با حضور ایشان می‌توانیم شاهد توسعه استان باشیم و همه منابع انسانی شهرستان باید دست به دست هم بدهند و شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که مردم شاهد شرایط مطلوب‌تری باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز