خبرگزاری کار ایران

قهرمان بیلیارد ایران در بوشهر معرفی شد

کد خبر : ۱۳۰۸۵۱

نهمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته ایتبال در بوشهر با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

نهمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته ایتبال در بوشهر با معرفی نفرات بر‌تر پایان یافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا این رقابت‌ها که از دو روز گذشته در بوشهر آغاز شده بود ظهر امروز با معرفی نفرات بر‌تر پایان یافت.
نهمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته ایتبال به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، تحت عنوان جام بزرگ سیراف با حضور ورزشکارانی از استان‌های استان‎های تهران، فارس، یزد، هرمزگان، زنجان، مازندران، همدان و کرمان، بوشهر، خوزستان به میزبانی هیئت بولینگ و بیلیارد استان بوشهر برگزار شد.
در روز پایانی رقابت‌ها تختی زرعکانی و علی مقصود به دیدار پایانی رسیدند و در یک رقابت جذاب تختی زرعکانی موفق شد حریف خود را ۵ بر ۸ شکست داده و قهرمان ایران شود.
همچنین محمدعلی پردل و امیر خرسند به صورت مشترک به مقام سومی نهمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته ایت بال در بوشهر دست یافتند.
حسام قابلی و رضا شکری، نوید نویدیان، اسماعیل خادمی، علی دشت بزرگی، فرهاد قشقایی، محمدعلی جعفری، صمد فرشاد، عبدالرحیم رییسی، فرهاد محمدی، حسین فخاری، مهدی احتشام، حسین بیابانی مقدم داوران این مسابقات بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز