خبرگزاری کار ایران

در حکمی؛

روسای ستاد " دولت زندگی " در استان بوشهر معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۱۳۷

طی احکامی از سوی رئیس ستاد دکتر مهرعلیزاده در استان بوشهر روسای ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری در پنج شهرستان استان منصوب گردیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر ، طی احکامی از سوی رئیس ستاد دکتر مهرعلیزاده در استان بوشهر ، روسای ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری در پنج شهرستان استان منصوب گردیدند که به شرح زیر می‌باشند:

بوشهر: هلنا سعادتمند

دشتستان: اسفندیار فتحی

دیر: سید مرتضی کراماتی

کنگان: مجتبی رسولی

دیلم: یوسف جاوید

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر ، مرتضی سراجی، رئیس ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده در استان بوشهر ساعتی پیش در گفت و گو با خبرنگاران  اعلام کرد: در این دوره اصلاح‌طلبانی خوش‌فکر و خوش‌نام عهده دار ستاد انتخاباتی "دولت زندگی" در شهرستانهای استان شده‌اند که در این شرایط نهایت تشکر را از آنان داریم.

سراجی اظهار داشت: گرایش همفکران به سوی  مهرعلیزاده به عنوان رهرو آرمان‌های دولت خاتمی در استان بوشهر، پس از مناظره دوم شدت گرفته است. 

رئیس ستاد انتخابات مهرعلیزاده در استان بوشهر در پاسخ به راه اندازی دیگر ستادهای شهرستانی بیان داشت: درحال بررسی نهایی هستیم و در اوایل هفته پنج شهرستان دیگر نیز معرفی می‌شوند.

 فاطمه فرامرزی ازچهره های فعال اجتماعی و سیاسی  و دبیر انجمن روزنامه نگاران زن ایران (رزا) در استان بوشهر نیز به‌عنوان معاونت امور بانوان استان منصوب شد و پیش ازاین نیز امیر ارسلان ادیب دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ملی خلیج فارس، مسئولیت ستاد جوانان و دانشجویان مهرعلیزاده را برعهده گرفته بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز