خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان نبی اکرم عسلویه :

کارکنان شرکت های نفتی برای تست pcr مراجعه نکنند/ بخش کرونایی بیمارستان فعال شده / ارائه خدمات به افراد بدون ماسک ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۷۷۲

رئیس بیمارستان نبی اکرم عسلویه گفت : انجام تست PCR در مراکز شبکه بهداشت و آزمایشگاه تشخیص طبی مستقر در درمانگاه ابن سینای منطقه ویژه صورت می گیرد و کارکنان شرکت های نفتی برای انجام این فرآیند به بیمارستان نبی اکرم ( ص ) مراجعه نکنند.

 خشایار وطن خواه صبح امروز در گفت با خبرنگار ایلنا در عسلویه با اعلام این مطلب افزود : با توجه به خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان های پارسیان، جم، وکنگان ، حجم مراجعه به بیمارستان عسلویه افزایش یافته است ، اما انجام سی تی اسکن فقط با تشخیص پزشک داخلی در این مکان صورت می گیرد. 

وی افزود : با توجه به شرایط موج چهارم کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت شهرستان عسلویه بخش کرونای بیمارستان را دوباره فعال کردیم و تا کنون چندین بیمار کرونایی که سه نفر آنها بومی شهرستان هستند بستری هستند.

وطن خواه اضافه کرد :متأسفانه هنوز عده‌ای بدون ماسک به بیمارستان مراجعه می‌کنند اما ما از ورود اینگونه افراد جلوگیری می کنیم و به جز موارد اورژانسی به این افراد خدمات پزشکی نمی دهیم.

رئیس بیمارستان نبی اکرم عسلویه افزود : سال گذشته چندین ماه ماسک رایگان به مراجعه کنندگان اهدا کردیم . انتظار می‌رود مردم هنگام خروج از درب منازل و در محیط های عمومی و پر تردد حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی اضافه کرد : اگرشهروندان محترم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند وضع شهرستان بدتر از این خواهد شد.

وی در پایان افزود :کادر درمان بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه در آمادگی کامل به سر می برد و تمهیدات لازم جهت مقابله و کنترل بحران کرونا  پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز