خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت ششم سریال جزیره [ قسمت 6 جزیره ] کامل ترافیک نیم بها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۶۶

دانلود سریال جزیره قسمت 6 ششم کامل و قانونی که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 6 سریال جزیره قسمت ششم ۶ island با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال جزیره در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی «سیروس مقدم»، نویسندگی «علی طالب آبادی» و تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری»، که دومین ساخته سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی است که دانلود قسمت ششم سریال جزیره قسمت 6 در روز یکشنبه 7 آذر 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها دریافت کنید.

************************

برای دانلود قسمت ششم 6 سریال جزیره روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال جزیره قسمت 6 ششم

************************

دانلود قسمت ششم سریال جزیره [ قسمت 6 جزیره ] کامل ترافیک نیم بها

بازیگران سریال جزیره قسمت 6

در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره , شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی حمیدرضا پگاه بازیگر سریال جزیره

حمیدرضا پگاه (زادهٔ ١١ دی ۱۳۵٠) بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایرانی است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با سریالهای تفنگ سرپر (در نقش غیبیش) ، آخرین گناه و خانه امن (در نقش کمال شریف ) و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی‌زند، مورد توجه قرار گرفت.

همسرش نغمه نادری کارگردان تئاتر است. او صاحب یک فرزند به نام حنا پگاه است.

سال 1372 وقتی 22 ساله و بعنوان دستیار تهیه کننده در یکی از برنامه های شبکه دو کار می کرد توسط مسعود فروتن (کارگردان) برای بازیگری دعوت شد اولین کار تلویزیونی اش حضور در مجموعه «ضلع ششم» در سال 72 بود. مدتی در کلاس های گلاب آدینه حضور داشته است. با اینکه سالیان سال است در این عرصه حضور دارد اما حاشیه ای از او دیده و شنیده نشده است.

در سال 1374 دوباره با مجموعه به سوی زندگی در قاب تلویزیون حاضر شد تا اینکه سال 77 با تفنگ سرپر نقش اصلی را برعهده داشت.

حضور وی در سریال آخرین گناه ساخته حسین سهیلی زاده در سال 1385 برای وی آرمغان شهرت داشت، سریال حیرانی و آوای باران نیر محبوبت وی در بین مردم را بیشتر کرد.

بازیگری در سینما را سال 1381 وقتی 31 ساله بود با فیلم این زن حرف نمی زند شروع کرد ، ایشان سال 1390 در فیلم جنجالی قلاده های طلا هم حضور داشت.

جدا از اینکه بازیگری گزیده کار و خوبی است، یک شناگر تمام عیار هم هست و در بین رشته های این ورزش فقط پروانه آن را بلد نیست. فوتبال باشگاه های انگلیس را دنبال می کند، اسطوره دروازه بانی او در ایامی که فوتبال بازی می کرد «سپ مایر» بود. اصلاً کار کارمندی و یکنواخت را دوست ندارد. همسرش نغمه نادری کارگردان تئاتر است.

دانلود قسمت ششم سریال جزیره [ قسمت 6 جزیره ] کامل ترافیک نیم بها

سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی ساخته منوچهر هادی در ژانر کمدی و خانوادگی است و بازیگران مشهوری چون حسین یاری و مهران غفوریان و... در او به ایفای نقش پرداخته اند که در ادامه می توانید قسمت جدید آن را دانلود کنید.

دانلود قسمت 7 هفتم سریال نیسان آبی

در قسمت قبل دیدیم که آریا فراری شد و جمشید هم گرفتار! وسط این همه ماجرا، جمشید در انتظار یک خبر خوش بود که بالاخره از راه رسید، امید دیدن جمشید هاشم پور پیش درآمد خبر بی نظیری بود که زندگی جمشید را تِکانی اساسی می داد، تِکان خوب یا بدش را باید خودتان قضاوت کنید.

امیدوارم از دانلود قسمت 6 سریال جزیره قسمت ششم ۶ و تماشای آن لذت ببرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز