خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت سوم فینال شب های مافیا 3 فصل 4 قسمت 3 ( فینال شبهای مافیا ۳ ) کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۵۵

دانلود قسمت سوم فینال شب های مافیا 3 فصل 4 قسمت 3 آخر ، دانلود شبهای مافیا ۳ فصل چهارم ۴ قسمت ۳ سوم فینال با کیفیت عالی که در ادامه می توانید را دریافت کنید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال شب های مافیا 3 به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. و قسمت سوم فینال شب‌های مافیا 3 فصل 4 قسمت 3 فینال روز  دوشنبه 12 مهر 1400 در ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید دریافت کنید.

خلاصه داستان شب های مافیا ۳ فصل ۴ قسمت ۳ سوم فینال

 مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا»، «کامبیز دیرباز» بازیگر کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

**************************************************

برای دانلود قسمت سوم فینال شب های مافیا 3 فصل 4 قسمت 2 فینال به لینک زیر مراجعه کنید

  دانلود قسمت سوم فینال شبهای مافیا 3 فصل 4 قسمت 3

**************************************************

دانلود قسمت سوم فینال شب های مافیا 3 فصل  4 قسمت 3 ( فینال شبهای مافیا ۳ ) کامل

بازیگران شبهای مافیا سری سوم

 

پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، احسان کرمی،  مهران غفوریان، امید روحانی، سیروس همتی، رضا رفیع، رضا توکلی، ترلان پروانه، رزیتا غفاری، لاله اسکندری، متین ستوده، شبنم قلی خانی، امیرعلی نبویان، علیرضا طلیسچی، علیرضا نیکبخت واحدی، فرزین محدث، بهاره افشاری، سارا خوئینی ها، نسرین مرادی، رویا جاویدنیا، زهرا داوودنژاد، نگار عابدی , کیمیا باباییان

 

دانلود قسمت سوم فینال شب های مافیا 3 فصل  4 قسمت 3 ( فینال شبهای مافیا ۳ ) کامل

بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر شب های مافیا 3 سری جدید

ترلان پروانه (زاده ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز)  بازیگر سینما و تئاتر و هنرپیشه اهل ایران است. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به‌عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

اولین بار سال 1380 در 3 سالگی خانمی در فرودگاه من را دید و به مادرم پیشنهاد بازی من در یک تیزر تبلیغاتی داد که مادرم با علاقه قبول کرد علاقه از این جهت که مادرم قبل از ازدواج زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت هنری داشت.     

فعالیت هنری خود را از سال 1383 با برنامه ١٠١ راه برای ذله کردن پدر و مادرها‌ در تلویزیون آغاز کرد. در سال 1384 با فیلم سینمایی چپ دست، سینما را تجربه کرد. کارنامه بازیگری او بدین شرح است: فیلم ها: علف زار/ گربه سیاه/ رویای سهراب/ تا ابد/ مصائب شیرین ۲/ آهوی پیشونی سفید ٣/ آهوی پیشونی سفید ٢/ جاده قدیم/ گشت ارشاد2/ فراری/ شیفت شب/ مردن به وقت شهریور/ آخرین روز سال/ زندگی مشترک آقای محمودی و بانو/ به خاطر پونه/ بی خداحافظی/ آهوی پیشونی سفید ١/ انسان ها/ خروس بی محل/ چهار بهار/ نصف مال من نصف مال تو/ پاپیتال/ عاشق/ زن بدلی/ باغ آلوچه/ مادر صدامو میشنوی/ بالا بلند/ چپ دست/ سریال ها: کوبار/ گذر از رنج ها/ چرخ فلک/ سرزمین کهن/ تا ثریا/ ارمغان تاریکی/ ملکوت/ قاب های خالی/ زیر تیغ/ مسافری از گرونگول/ شبی از شب ها/ جایزه بزرگ/ پیله های پرواز/ خوش غیرت/ ١٠١ راه برای ذله کردن پدر و مادرها‌/ نمایش خانگی: آهوی من مارال/ شب های مافیا/ سیاوش/ رقص روی شیشه/ رالی ایرانی ٢/ نفوذ/ تئاتر: امشب اینجا/ حکم/ هفتمین جان سگ/ مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش/ برنامه ها: ام شو/ خندوانه/ جوایز و افتخارات ایشان عبارتند از: برنده «پروانه زرین» بهترین بازیگر دختر در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برای بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید/ برگزیده همایش «نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی».

امیدوارم از دانلود سریال شب های مافیا 3 فصل 4 چهارم قسمت 3 سوم فینال شبهای مافیا ۳ و تماشای آن لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز