خبرگزاری کار ایران

حمید محمدی در گفتگو با خبر نگار ایلنا:

مردم به قالی شویی های بدون مجوز اعتماد نکنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۵۱۰

عمده ترین مشکل این اتحادیه همخوانی نداشتن نرخ های تعیین شده با هزینه های جاری است که در این خصوص ما با مشکلات جدی مواجه هستیم

رییس اتحادیه قالیشویان عمده ترین مشکل این اتحادیه را  همخوانی نداشتن نرخ های تعیین شده با هزینه های جاری دانست و از مشکلات جدی در این خصوص خبر داد.

حمید محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص قیمت گذاری ها در سال آینده، گفت: در حال حاضر نرخی که از جانب دولت تعیین شده باید تا هجدهم آذر ماه سال آتی مورد استفاده قرار گیرد و ما به هیچ وجه اجازه تغییر این نرخ ها را نداریم.

وی اظهار کرد:عمده ترین مشکل این اتحادیه همخوانی نداشتن نرخ های تعیین شده با هزینه های جاری است که در این خصوص ما با مشکلات جدی مواجه هستیم؛همچنین توان کنترل فعالیت بدون مجوزبرخی قالی شویی ها که  شمارشان از دست ما خارج است و به راحتی مجوزحق تبلیغات  می گیرند وبا شماره تماس ثابت یا تلفن همراه کار خود را پیش می برند را نیز نداریم.

محمدی افزود:تاکید ما در این زمینه به شهروندان این است که برای سپردن قالی های خود به سایت ما مراجعه کنند تا مشکلی در این خصوص نداشته باشند.

محمدی درخصوص نحوه ی بازرسی های این اتحادیه، اظهار کرد:در روزهای یکشنبه و چهار شنبه بازرس هایی در این خصوص داریم که به شکایات مردم رسیدگی می کنند؛ البته در تمام روزهای هفته این بازرسی ها انجام می شود ولی در این 2 روز متخصصان ما حضور دارند و اگر هم مردم در رابطه با قیمت یا ایراداتی که در قالی هایشان به وجود آمده شکایاتی داشته باشند خیلی جدی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در ادامه گفت: بخش های دولتی هم خوشبختانه با ما همکاری های لازم را داشته اند و ما مشکلی در این زمینه نداریم.

وی در پایان افزود: البته مشکلاتی هم در رابطه با بخش زیستی و میزان استفاده از آب و نداشتن کارخانه ی مناسب برای این کار وجود دارد که تمام تلاشمان را می کنیم، که این مشکلات به زودی حل شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز