خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی در پاسخ به ایلنا خبر داد:

اقدام برای انبارسازی در عراق/ جزییات دست‌اندازی به حقوق بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۷۱۶

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی با اشاره به ورود یک شرکت و معاونتی از یکی از وزارتخانه‌ها به سهم بازنشستگان در شرکت انبارهای عمومی تاکید کرد: در حال حاضر شرکت انبارهای عمومی حدود ١٠٠ همت سرمایه دارد اما عده‌ای به دنبال دست‌اندازی به سهم بازنشستگان در این شرکت را دارند و با سهم کمتر از یک همت، حدود ٨٠٠ میلیارد تومان می‌خواهند سهم بازنشستگان را تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، امید حسین ابیانه نظری در نشست خبری امروز با اشاره به فعالیت شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی گفت: این شرکت از سال ١٣۴٠ تاسیس شده و از سال ١٣٧٨ با تصویب هیأت وزیران به صندوق بازنشستگی کشوری می‌پیوندد و تمامی سود این شرکت به بازنشستگان تعلق می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که بتوانیم که سودی برای تضمین آینده بازنشستگان ایجاد کنیم، اظهار داشت: شرکت انبارهای عمومی از ابتدا شرکت دو قلوی گمرک بوده اما با گسترش فعالیت‌ها، در زمینه حمل و نقل هم فعال شدیم و در حال حاضر، در ۶٠ نقطه کشور شعبه فعال داریم که بزودی این عدد را به ۶۵ شعبه می‌رسانیم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی با اشاره به ورود یک شرکت و معاونتی از یکی از وزارتخانه‌ها به سهم بازنشستگان در شرکت انبارهای عمومی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت انبارهای عمومی حدود ١٠٠ همت سرمایه دارد اما عده‌ای به دنبال دست‌اندازی به سهم بازنشستگان در این شرکت را دارند و با سهم کمتر از یک همت، حدود ٨٠٠ میلیارد تومان می‌خواهند سهم بازنشستگان را تحت تاثیر قرار دهند. 

ابیانه نظری در پاسخ به سوال ایلنا درباره جزئیات این دست‌درازی به حق بازنشستگان خاطرنشان کرد: یک شرکتی با یکی از معاونت‌های یک وزارتخانه شروع به کار کردن در بندر خشک تهران کرده است اما نگاه بخشی و کوتاه‌مدت دارد. باید توجه شود که در قانون گمرکی، انبارهای عمومی مرجع تحویل گیرنده است و این شرکت نمی‌تواند فعالیت کند اما بدون حساب و کتاب وارد حوزه لجستیکی شده و با هزینه کمی بندر خشک آپرین را راه‌اندازی کرده است.

وی با اشاره به افزایش سود بازنشستگان در شرکت انبارهای عمومی ابراز داشت: از طریق افزایش سود و کاهش هزینه‌‌ها، بازده این شرکت نسبت به سال گذشته دو برابر شده و نویدبخش آن است که سود بازنشستگان را در سال آینده را به سه برابر افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی درباره توسعه فعالیت‌های لجستیکی این شرکت ابراز داشت: جرثقیل‌ها برای این شرکت ابزار استراتژیک هستند که می‌تواند بستر توسعه جدی در لجستیک را فراهم کند و برنامه خرید ٢٠ دستگاه جرثقیل کمتر از ١٠٠ تن را داریم که بخشی از آن تولید داخل و بخشی هم وارداتی است.

ابیانه نظری درباره برنامه‌های این شرکت برای ساخت انبار در کشورهای خارجی بیان کرد: مذاکراتی برای ساخت انبار در کشور عراق انجام شده است. همچنین اقداماتی برای ساخت انبار در خراسانات، خلیج فارس و مکران انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز