خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی یونیسف برای همکاری در اجرای پروژه‌های آب در مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۲۹۷

نماینده سازمان یونیسف در ایران از آمادگی و تمایل این مجموعه برای ادامه همکاری در پروژه‌های مشابه در شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم این تجربه را با راهکارهای خلاقانه در سایر پروژه ها نیز اجرایی کنیم.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، رابین نندی نماینده سازمان یونیسف در ایران در دیدار با مدیرعامل، معاونان و جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از خدمات شرکت آبفای استان در راستای اجرای پروژه آبرسانی به روستای کلاته شب سربیشه و تامین آب برای ۱۵۰ خانوار این روستا با حمایت یونیسف تقدیر کرد.

وی همچنین از آمادگی و تمایل این مجموعه برای ادامه همکاری در پروژه‌های مشابه در شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم این تجربه را با راهکارهای خلاقانه در سایر پروژه ها نیز اجرایی کنیم.

رابین نندی همچنین بر لزوم تمرکز بر تغییر رفتار اجتماعی و عادات جامعه در مصرف آب نیز تاکید کرد و گفت: این مرکز آمادگی همکاری در این بخش را نیز دارد.

وی همچنین بر مستندسازی پروژه های اجرا شده با حمایت یونیسف برای ارائه در مجامع مختلف تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی نیز در این دیدار با بیان اینکه استان خراسان جنوبی 380 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد به تشریح وضعیت آب استان پرداخت و اظهار کرد: ما در استان تجربه 22 سال خشکسالی داریم و در حال حاضر 98 درصد منابع آب ما زیرزمینی و تنها 2 درصد سطحی است.

دوستی در ادامه به بیان مشکلات حوزه تامین آب و اجرای شبکه‌های فاضلاب در استان اشاره کرد و گفت: سازمان یونیسف در اجرای سه پروژه آبرسانی مجتمع کلاته شب شهرستان سربیشه، اصلاح شبکه و نوسازی انشعابات آب شرب روستای ماهیرود و استاندارد‌سازی و نوسازی انشعابات آب شرب روستای آواز همکاری داشته است.

این گزارش حاکی است رابین نندی نماینده سازمان یونیسف در ایران برای بازدید از پروژه‌های آبرسانی و اصلاح و نوسازی انشعابات شبکه آب روستاهای کلاته شب، ماهیرود و آواز تحت حمایت سازمان یونیسف به خراسان جنوبی سفر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز