خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان:

تله سی یژ قزوین موفق به کسب دریافت استاندارد شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۶۵۰

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: تله سی‌یژ مجتمع تفریحی و ورزشی کامان قزوین پس از چهار سال تعطیلی موفق به دریافت تاییدیه استاندارد برای بهره برداری و فعالیت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیروس صارمی اظهار کرد: با رفع نواقص و عدم انطباق های اعلام شده از سوی شرکت بازرسی فنی که به عنوان نماینده سازمان ملی استاندارد و صدور گواهی تاییدیه، تله سی یژ مجتمع تفریحی و ورزشی کامان مشکلی برای فعالیت و بهره برداری ندارد.

مدیرکل استاندارد استان افزود: این تله سی یژ در زمان بهره برداری بدون مجوز و تاییدیه استاندارد شروع به فعالیت کرده بود و در ادامه یک حادثه در سال ۹۵ منجر به پلمپ این مجموعه شد.

وی یادآور شد: کارشناسان شرکت بازرسی به نمایندگی از استاندارد طی چهار سال اخیر هشت بار از تله سی یژ کامان بازدید به عمل آوردند.

صارمی با بیان اینکه تاییدیه شرکت بازرسی در باره انطباق این تله سی یژ یکساله است،افزود: البته تمدید تاییدیه زمان بر نبوده و در صورت انطباق مجموعه دستگاه های تله سی یژ گواهی تمدید بدون مشکل خاصی صادر می شود.

این مسئول با بیان اینکه تاییدیه شرکت بازرسی در خصوص تله سی یژ بوده و نباید در این مجموعه از تله کابین استفاده شود که استانداردهای آن مجزاست،افزود: پیش از این اقدام به نصب اتاقک و تبدیل تله سی یژ کامان به تله کابین شده بود که اتاقک های آن جمع آوری شود.

تله سی یژ کامان قزوین تیرماه ۹۵ به دنبال سقوط ۲ شهروند قزوینی و جراحت آنها و همچنین به دلیل نداشتن تاییدیه ایمنی پلمب شد.

این تله سی یژ به طول یک هزار و ۴۵۰ متر در منطقه کوهستانی گردشگری کامان و زرشک در ۲۶ اسفند سال ۹۲ به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز