خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ایلنای قزوین مطرح شد:

خطرپذیری رسالت واقعی یک خبرنگار است/ ایلنای قزوین در ایام کرونا مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کرد + فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۲۸۷

شهردار محمودآباد نمونه قزوین گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین با تهیه گزارش‌های میدانی خطرپذیری که رسالت اصلی خبرنگاری است را به خوبی ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد گروسی در بازدید از خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین در ایام شیوع ویروس کرونا به صورت میدانی و فعال حضور پیدا کرد در حالی که سایر رسانه ها برای پوشش خبری مسئله کرونا از آرشیو اینترنتی استفاده می کردند.

شهردار محمودآباد نمونه بیان کرد: ایلنای قزوین با شهامت و احساس مسئولیت در دل خطر رفت و اخبار و گزارشاتی تهیه کرد که خطرهای این ویروس منحوس را به گوش مردم برساند و تحت هر شرایطی رسالت خبری خود را حفظ کرد که حرکت جالب و قابل تحسینی بود.

گروسی ادامه داد: خطرپذیری رسالت واقعی یک خبرنگار است و اینکه تحت هر شرایطی گزارش خود را تهیه می کند و سعی بر این دارد که مردم را با واقعیات روبرو کند این مولفه به خوبی در خبرگزاری ایلنا مشاهده شد.

وی افزود: در ایام سخت که کادر درمان متحمل سختی های بسیاری شدند و بیمارانی که درگیر ویروس کرونا شدند، توسط خبرگزاری ایلنا به تصویر کشیده شد و حضور این خبرگزاری در چنین شرایط سخت و طاقت فرسا که از جان خود گذشتند پاداشی کمتر از کادر درمان ندارند.

حجم ویدیو: ۳۰.۴۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۰۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز