خبرگزاری کار ایران

سرپرست شعبه تامین اجتماعی اردستان خبر داد:

افزایش واحدهای تولیدی در اردستان با وجود مشکلات اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۷۱۸

سرپرست شعبه تامین اجتماعی اردستان گفت: ۲۵ هزار و ۲۴۰ نفر از جمعیت شهرستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، روح الله رعیتی اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهرستان در راستای حمایت از تولید و تحقق شعار سال تلاش کرده‌اند با رفع موانع تولید و حمایت از کارفرمایان چرخ تولید را فعال نگه دارند.

وی افزود: با وجود مشکل‌های زیاد در یک سال گذشته شاهد افزایش واحدها و کارگاه‌های تولیدی در این شهرستان بودیم؛ به طوری که از یک هزار و ۴۶۵ واحد به یک هزار و ۵۵۸ واحد تولیدی و کارگاه فعال رسیده است.

رعیتی تصریح کرد: ۲۵ هزار و ۲۴۰ نفر از جمعیت شهرستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و آمار بیمه‌شدگان اجباری شامل افراد شاغل در کارگاه‌های شهرستان با وجود همه مشکلات اقتصادی در کشور و به تبع آن اردستان، تا پایان اسفند ۹۸ به بیش از ۱۰ هزار و ۳۱۸ نفر رسید که ۶ هزار و ۶۰۰ نفر بیمه شده اصلی و سایرین مربوط به خویش‌فرما و فعالان دیگر اصناف بود.

وی تاکید کرد: شاهد افزایش ۵۰۰ نفری این آمار نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن بودیم و همچنین بیمه‌شدگان در سال‌جاری نسبت به فروردین ۹۸ نیز نزدیک چهار درصد رشد داشته است.

رعیتی گفت : یک هزار و ۸۴۷ نفر بازنشسته تامین اجتماعی هستند و در مجموع سه هزار و ۷۸۱ نفر بیمه شده اصلی و تبعی را شامل می‌شود که ۹ درصد جمعیت مستمری بگیر هستند و منجمله ۱۵۲ نفر مرد و زن از مقرری ماهیانه برخوردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز