خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

تاریکخانه سهام شستا به شفاف سازی رسید

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۴۵۷

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: موضوع سهام شستا پیشتر در تاریکخانه بود اما اکنون از آن خارج شده و در حال شفاف سازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی در دیدار با اعضای خانه کارگر و تشکل‌های کارگری استان قزوین به مناسبت روز جهانی کارگر که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: بنا بر گفته وزیر کار در خصوص سهام شستا قانون آن اجرا شده است و فرمان رهبری هم در این خصوص صادر شده است اما این موضوع در تبیین به مشکل خورده است که شاید توسط رسانه ها به خوبی تبیین نشده است یعنی معنای واقعی واگذاری شستا به آن معنا که امروز در فضای مجازی مطرح می شود نیست.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان افزود: موضوع سهام شستا در یک تاریکخانه ای وجود داشت که خارج شده و در حال شفاف سازی است، سازمان تامین اجتماعی موظف است درآمدهای حاصل از فروش سهام شستا را در بورس به خرید سهام برای جامعه کارگری اختصاص دهد، لذا باید این نگاه با نگاه سطح کیفی و کمی زندگی معیشتی کارگران و فرمان مستقیم رهبری انجام شود و این فرمان قرار است به سازمان بازنشستگی کشوری صادر تا این مجموعه هم وارد این بحث شود.

گروسی بیان کرد: دیروز هم اقدام ارزشمندی انجام شد موضوعی که سال ها معطل مانده بود و در دولت های گذشته و هم دولت کنونی وجود داشت بحث آزاد سازی سهام عدالت بود که با فرمان مستقیم رهبری اقدام شد که همه این موضوعات در مجموع منجر به ارتقا سطح زندگی و معیشتی کارگران در این شرایط حساس و ویژه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز