خبرگزاری کار ایران

سلیمانی خبر داد:

کاهش شدید درآمد ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۲۴۱

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه از کاهش شدید تقاضای سفر با تاکسی و اتوبوس و درنتیجه کاهش درآمد تاکسیرانان و اتوبوسرانان کرمانشاهی در پی شیوع کرونا ویروس خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سجاد سلیمانی مدیر عامل سازمان تاکسرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد : با شیوع و اوج گرفتن اپیدمی ویروس کرونا و کاهش تقاضا برای سفرها درون شهری حداقل 60 درصد درآمد ناوگان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر کرمانشاه را کاهش داده است.

 وی با اشاره به اینکه کاهش مسافران و کمبود درآمد موجب بروز مشکلاتی برای این قشر شده است، افزود: بعضی رانندگان تاکسی دارای خودروهای اقساطی بوده و با کمبود درآمد و کاهش مسافر با معضلاتی رو به رو می‌شوند.

سلیمانی تأکید کرد: با کاهش حدود ۶۰ درصدی تعداد مسافران در حمل و نقل عمومی  مجبور به غیرفعال کردن بیش از 50 درصد از ناوگان اتوبوسرانی در سطح شهر شدیم اما کماکان رانندگان ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی از کاهش درآمد خود گله مند هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی کرمانشاه افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا باعث بر هم خوردن نظم کاری و حتی زندگی فردی رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری شده است، ولی با وجود این رانندگان به ضدعفونی کردن مکرر تاکسی خود می پردازند و ضدعفونی و گندزدایی ایستگاهها و ناوگان اتوبوسرانی نیز بعد از هر سرویس درون شهری در روز انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز