خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین اعلام کرد:

خودداری شهروندان قزوینی از تردد در اماکن عمومی

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۴۹۱

در راستای پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا شهروندان قزوینی از تجمع و تردد بی‌مورد در اماکن و مراکز عمومی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی اظهار کرد: در این شرایط که کرونا در حال انتشار و گسترش است، از شهروندان قزوین خواهشمندیم که برای کنترل این بیماری از تجمع و تردد در اماکن عمومی پرهیز کرده و خریدهای غیرضروری خود را به ایام دیگری موکول کنند.

فرماندار قزوین با بیان اینکه خارج نشدن از منزل به طور حتم قطع کننده زنجیره شیوع کرونا خواهد بود، اظهار داشت: برای شکست کرونا و جلوگیری از انتقال آن باید تا حد ممکن در منزل ماند تا زنجیره ابتلا به بیماری قطع شود.

شفیعی تصریح کرد: بی‌توجهی شهروندان به توصیه‌های پزشکی و تردد و تجمع آنها در اماکن عمومی باعث شده تا سرعت انتشار ویروس کرونا افزایش یافته و آمارهای مبتلایان به این بیماری در استان روند صعودی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: انجام اقدامات ایمنی و رعایت توصیه‌های بهداشتی مانند ضدعفونی کردن مرتب دست‌ها و پرهیز از ترددهای غیرضروری می‌تواند به ریشه کردن هرچه سریع تر این بیماری منجر شود.

۱۷۶ شهروند قزوینی به بیماری کرونا مبتلا شده و ۱۱ تن نیز بر اثر این بیماری جان خودشان را از دست داده‌اند.

براساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری از کرونا در قزوین تجمع بیش از ۱۰ نفر در اماکن عمومی ممنوع شده است.

تجمع در اماکن عمومی و عدم رعایت فاصله مناسب بین افراد یکی از راه های انتقال کرونا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز