خبرگزاری کار ایران

در پی درگذشت مادرشهید"سرلشگر شریفی"صورت گرفت؛

پیام تسلیت جمعی از جهادگران دفاع مقدس به خانواده شریفی

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۷۲۱

در پی درگذشت مادر شهید سرلشکر بهروز پورشریفی، مهندس طراح طولانی‌ترین پل شناور نظامی جهان (پل خیبر) ، جمعی از پیشکسوتان جبهه و جهاد با ارسال پیامی به خانواده داغدار آن مرحومه تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، در پی درگذشت مادر شهید سرلشکر بهروز پورشریفی، مهندس طراح طولانی ترین پل شناور نظامی جهان (پل خیبر) ، جمعی از پیشکسوتان جبهه و جهاد در پیامی با خانواده داغدار آن مرحومه ابراز همدردی کردند.

متن این پیام تسلیت بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

شاهد عروج مادر بزرگواری هستیم که در دامنش شهید جهادگر  چون سرلشکر حاج بهروز پورشریفی را پرورش داده و با دستان خود تقدیم ذات اقدس الهی نموده است . مردی الهی از تبار پاکان و پاک طینتان که در طول دفاع مقدس لحظه ای آرام ننشست و حماسه فنی ، علمی و مهندسی جبهه و جنگ را پیش قراولی از خود گذشته بود که نامش تا ابد در تاریخ دفاع مقدس خواهد درخشید ، روحش شاد و یادش گرامی .

اینک چنین فرزندی به استقبال مادری می رود که سالها در حسرت دیدار فرزندش اشک غم ریخته و زانوی غم در بغل گرفته ، دل بهشتیان شاد و روح بازماندگان غمگین .

با نهایت تأسف و تأثر ضمن عرض تسلیت فوت مغفوره مبروره ام الشهید حاج خانم فاطمه خادمی اقدم ، مادر گرامی حاج بهروز پورشریفی ، به محضر خانواده عالیقدر و فرزندان گرامی‌اش ، ما نیز به یاد این عزیز از دست رفته ، همراه تمامی معزی های محترم به سوگ خواهیم نشست .

- محمود حجتی

- بیژن نامدار زنگنه

- حسن قاضی زاده هاشمی

- داود دانش جعفری

- رضا فروزش

- یدالله شمائلی

- مهدی ورشابی

- موحدی خواه

- محمد علی نبی زاده

- حجت الله ترشیزی

- احمد خداکرم

- حسینعلی عظیمی

- مهدی گلی

- پرویز شاطری

- میرعلی اصغر الموسوی

- سید ابراهیم رحمانی

- ناصر محمدپور اسلامی

- مجید مهدی پور

- حسین مردان لو

- اصغرمهدی زاده

- مناف کسایی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز