خبرگزاری کار ایران

به مدت دو روز در تهران صورت می‌گیرد؛

حضور شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در نمایشگاه صنعت مترو

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۰۸۷

سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از حضور این شرکت برای دومین سال در نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی صنعت مترو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، میثم زارع در این خصوص گفت: دومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو صبح امروز در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران آغاز به کار کرد.

وی افزود: این نمایشگاه تخصصی که با حضور ۱۰۰ شرکت در حوزه قطارشهری و مترو در بوستان گفت‌وگوی تهران آغاز به کار کرد، به مدت دو روز از ۲۷ تا ۲۹ دی ماه ادامه دارد.

سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد تصریح کرد: در این نمایشگاه تخصصی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد نیز برای دومین سال پیاپی حضور دارد تا دستاوردهای خود را به دیگر کلانشهرها منتقل کند.

زارع ادامه داد: شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با رویکرد معرفی توانمندی مجموعه مدیریت شهری مشهد در حوزه بومی‌سازی و مهندسی معکوس تجهیزات قطارشهری، معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در قطارشهری مشهد، ارائه دستاوردهای شهرداری‌مشهد در حوزه‌های نگهداری و تعمیرات ناوگان و تاسیسات ایستگاهی، خطی و پیاده‌سازی سیستم‌های یکپارچه مدیریت دارایی فیزیکی در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

وی گفت: هچنین از آنجا که شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد توانمندی خود را با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای راهبران قطارشهری تبریز و شیراز نشان داده، در دومین دوره از این نمایشگاه تخصصی با رویکرد ارائه این توانمندی شرکت کرده است.

سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: در مقایسه با سال‌گذشته پیش‌بینی می‌شود استقبال از غرفه شهرداری مشهد افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز