خبرگزاری کار ایران

فرماندار اراک در گفتگو با ایلنا خبرداد:

ثبت نام 45 نفر از حوزه انتخابی اراک، خنداب و کمیجان در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۷۹۹

فرماندار اراک با بیان اینکه تا صبح امروز 45 نفر از آقایان و بانوان برای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابی اراک، کمیجان و خنداب ثبت نام کرده اند، گفت: تعداد 41 نفر از این افراد آقا و مابقی خانم هستند.

حسین بختیاری، فرماندار اراک در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا در خصوص انتخابات و ثبت نام کاندیداها،  گفت: تا به امروز که استقبال بسیار خوبی از سوی کاندیداها هم در رابطه با انتخابات مجلس خبرگان رهبری و هم انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی صورت گرفته است.

 وی با بیان اینکه در تا به امروز در خصوص انتخابات خبرگان رهبری اسامی 14 نفر به طور قطعی در سامانه ثبت شده و سه نفر دیگر نیز در حال ثبت است، ابراز کرد: در مجموع 17 نفر برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کرده اند که این عدد در استان مرکزی نسبت به دوره های گذشته انتخابات خبرگان رهبری بی سابقه بوده است.

بختیاری با اشاره به اینکه در بخش انتخابات مجلس شورای دهم نیز تا صبح امروز 45 نفر از آقایان و بانوان در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب ثبت نام کرده اند، بیان کرد: تعداد 41 نفر از این افراد آقا و مابقی خانم هستند و امروز پنجشنبه، 3 دی ماه نیز با تعداد زیاد مراجعان مواجه بودیم و به احتمال زیاد روز جمعه، 4 دی ماه که آخرین فرصت برای ثبت نام کاندیداهاست نیز روز پرازدحامی را تجربه خواهیم کرد.  

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کاندیداها از همان روز اول همکاری خوبی داشتند و از همان روز اول نسبت به ثبت نام اقدام کردند، افزود: از این رو در روزهای پایانی با تراکم بیش از حد افراد مواجه نمی شویم؛ البته باز هم اقدامات لازم برای شرایط خاص و غیرقابل پیش بینی صورت گرفته و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اگر تعداد مراجعان برای ثبت نام زیاد شود تعداد کابران را افزایش خواهیم داد تا ضمن پیشگیری از به وجود آمدن مشکلات احتمالی، از هدر رفتن وقت آن ها جلوگیری کنیم.

بختیاری در پایان با بیان اینکه از شنبه 5 دی ماه جلسات هیأت های اجرایی برای بررسی صلاحیت کاندیداها آغاز می شود  و استان مرکزی در تشکیل هیأت های اجرایی در سطح استان دارای مقام اول کشور است، خاطر نشان کرد: بر این اساس پرونده ها جهت تعیین صلاحیت به هیأت های نظارت ارسال می شود و کسانی که از نظر صلاحیت که به هر دلیلی مشکلی داشته باشند می توانند از طریق هیأت نظارت پیگیر مسایل خود باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز