خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری عنوان کرد:

ضرورت شتاب‌بخشی به تکمیل واحدهای طرح مسکن ملی در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۲۶۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با تأکید بر ضرورت افزایش سرعت روند ساخت‌وسازهای پروژه‌های مسکن در این استان، گفت: شتاب‌بخشی به تکمیل و تحویل به موقع واحدهای طرح مسکن ملی در این استان امری ضروری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر اسدی در جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن استان مرکزی، افزود: توصیه می‌شود پیمانکاران نوبت کاری را در روند ساخت‌وساز طرح‌های اقدام ملی مسکن اراک افزایش دهند تا در فرصت باقی‌مانده، واحدهای مسکونی تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.

وی مدیران ارشد دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان مرکزی را مورد خطاب قرار داده و ادامه داد: مدیران کل دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل آب، برق و گاز استان برای سرعت‌بخشی به ارائه خدمات در واحدهای مسکونی، باید شخصاً در جلسه حضور داشته باشند و از فرستادن نماینده خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی اظهار داشت: زمان برای تکمیل 384 واحد در شهرک شهید سلیمانی اراک در حال از دست دادن است. بعد از تعطیلات عید نوروز سرعت و روند اجرای ساخت‌وساز خوب شد، اما متأسفانه دوباره این سرعت کاهش یافته و در این راستا نیاز است اقدامات شبانه‌روزی شود.

اسدی تصریح کرد: در راستای فرایند تحویل 2 بلوک در طرح شهید سلیمانی اراک که با 50 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است، نگرانی وجود دارد. باید در نظر داشت که تنها 2 ماه فرصت باقی است تا متقاضیان مبالغ مورد نظر را برای تکمیل واریز کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز در این جلسه با بیان اینکه پروژه 934 واحدی شرکت پیمانکاری «آرش آرمه» اراک در 31 خرداد ماه به متقاضیان تحویل می‌شود، گفت: تحویل موقت برای پروژه‌های نارنجستان و آرش آرمه در دستور کار است.

عباس یوسف‌زاده افزود: 3 طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان ساوه با میانگین پیشرفت فیزیکی 92 درصد همراه است. همچنین تحویل موقت 128 واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در پروژه دیگری در شهرستان ساوه، از تعداد 448 واحد، تحویل موقت 144 واحد انجام شده است. همچنین در سایت دیگری نیز در این شهرستان، 89 واحد آماده تحویل موقت است و بقیه 260 واحد، خرداد ماه تحویل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی به تعداد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن این استان اشاره کرده و اظهار داشت: 141 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان ثبت‌نام کردند که از این تعداد 40 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناسایی شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز