خبرگزاری کار ایران

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

امروز کشورهای منطقه در صف خرید تجهیزات و تسلیحات ایران ایستاده اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۸۶۲

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان گفت: ارتش جمهوری اسلامی به لحاظ خودکفایی در ساخت و تولید تجهیزات و تسلیحات به نیروی نظامی پیشرونده تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت ۲۹‌ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، افزود: امروز کشورهای منطقه در صف خرید تجهیزات و تسلیحات ایران ایستاده اند که نشانگر جایگاه کشور در تولید این تجهیزات است.

وی اضافه کرد: در آستانه روز ارتش و در راستای افزایش توان رزم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک هزار و ۸۴ دستاورد بومی سازی شده با اقدام ارتش جمهوری اسلامی به صورت یکجا رونمایی شد.

امیرمحمد شفیعی بیان کرد: نیروی دریایی ارتش در سال گذشته با یک ناو بندری و یک ناو ارتش ظرف مدت ۳۸۶ روز دور دنیا حرکت کرد و امروز پدافند نیروهای زمینی ارتش در شعاع ۲۰۰ کیلومتری مرزهای ایران کارگزاری شده است و کوچکترین تحرک پرنده‌ها را رصد می‌کند.

این مسئول ادامه داد: الان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی توانسته است با تقویت دورزنی به جایگاهی برسد که هرکجا دشمن دست از پا خطا کرد، به فرمان مقام معظم رهبری، سوژه را منهدم کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان خاطرنشان کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدف نیروهای مسلح است و صرفا رنگ لباس نیروهای نظامی با یکدیگر فرق دارد.

امیر محمدشفیعی در ادامه درخصوص اراضی در اختیار این نیرو در قزوین، گفت: قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی هیچ برنامه‌ای برای جابه‌جایی و تغییر کاربری اراضی ندارد و هر اقدامی باید با فرمان مقام معظم رهبری صورت پذیرد.

برنامه تیراندازی، اقامه نماز عبادی سیاسی عید فطر، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم سالروز شهادت صیاد شیرازی و کلنگ زنی درمانگاه شهید رجبعلی درویشوند از برنامه‌های روز ملی ارتش در استان قزوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز