خبرگزاری کار ایران

در ایام تعطیلات نوروزی انجام شد؛

تخریب ۱۲۲ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۶۲۶

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین از تخریب ۱۲۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و احکام قضایی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهدی بختیاری با اعلام این خبر گفت: ۳۰۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز از ابتدای اعطیلات نوروزی در اراضی کشاورزی استان قزوین شناسایی شد که ۱۲۰ مورد آن در قالب اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و ۲ مورد ان در راستای احکام قطعیت یافته قضایی بود.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین اضافه کرد: ۲ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین با اجرای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز از سوی یگان حفاظت امور اراضی و مشارکت مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها آزادسازی شده است.

به گفته سرهنگ بختیاری، تشدید نظارت‌ها و گشت‌ زنی در اراضی کشاورزی استان قزوین از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی با انجام مانورهای متعدد در استان قزوین با قوت ادامه داشت تا از فرصت طلبان و سودجویان در عرصه‌های کشاورزی جلوگیری شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در همین مدت ۳۰ فقره گزارش مردمی در سامانه ۱۳۱ بررسی شده و عملیات گشت زنی نیز به مدت ۹۴۰ ساعت توسط ۱۴۰ واحد گشتی در اراضی کشاورزی استان قزوین انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز