خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به ایلنا مطرح شد؛

نگاه علمی متخصصان صنعت خودروسازی ایران قابل تحسین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۱۸۸

رئیس سازمان فدرال برای مقررات فنی و اندازه شناسی فدراسیون روسیه با عنوان اینکه نگاه علمی متخصصان صنعت خودروسازی ایران قابل تحسین است، گفت: وظیفه ما این است که به سمت همگرایی و انطباق در سیاست گذاری های استاندارد سازی قدم برداریم.

به گزارش ایلنا از البرز، آنتون شالایف رئیس سازمان فدرال برای مقررات فنی و اندازه شناسی فدراسیون روسیه امروز به اتفاق رئیس سازمان استاندارد ملی و هیات همراه از کارخانه ایران خودرو و مرکز تحقیقات و آزمایش آلایندگی خودرو بازدید کرد.

آنتوان شالایف در پاسخ به سئوال ایلنا مبنی بر ارزیابی وی از پیشرفت صنایع ایران، اظهار داشت: طی دیداری که از ایران خودرو داشتیم سطح بالایی از دستیابی، تعامل و همچنین گسترش دانش را شاهد بودیم.

وی افزود: نگاه علمی متخصصان صنعت خودروسازی قابل تحسین بوده و وجود ازمایشگاه هایی با تجهیزات پیشرفته مانند سیستم های اندازه گیری دقیق در مقیاس واقعی و اعداد واقعی در زمینه دیگر قطعات خودرو، بسیار جالب توجه بوده است.

آنتوان شالایف گفت: در حال حاضر وظیفه ما این است که به سمت همگرایی و انطباق در سیاست گذاری های استاندارد سازی قدم برداریم تا این استاندارد های ما به سمت و سویی برود که دست‌اندرکاران صنعت بتوانند در ادامه به سمت فرایند و گشایش جدید در زمینه تعاملات صنعتی خودشان حرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز