خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خبر داد؛

شناسایی 281 ملک از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۹۱

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با بیان اینکه 281 ملک از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی این استان شناسایی شد، گفت: 54 مورد از مجموع املاک مازاد دستگاه‌های استان به تأیید کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت و هیئت عالی مولدسازی رسیده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید ملااسماعیلی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: همچنین مکاتبات لازم برای ارزش‌افزایی 33 ملک دستگاه اجرایی استان مرکزی نیز با اداره‌کل راه و شهرسازی استان انجام شده‌ است.

وی ادامه داد: 55 طرح عمرانی نیمه‌تمام اولویت‌دار استانی در استان مرکزی شناسایی شده است. تکمیل و تعیین و تکلیف این طرح‌ها از روش‌های مختلف از جمله فروش و تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، مشارکت با بخش غیردولتی و فروش به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی، واگذاری حق بهره‌برداری در مقابل تکمیل طرح، تکمیل طرح در ازای تهاتر دارایی‌های مازاد به میزان طلب قطعی پیمانکاران، توقف کامل طرح‌های فاقد توجیه فنی اقتصادی و اجتماعی و سایر روش‌ها به تشخیص هیئت در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی اظهار داشت: طرح مولدسازی دارایی‌ها از جمله برنامه‌های اولویت‌دار و مهم اقتصادی است که با هدف افزایش کارایی و بهره‌وری دارایی‌های مازاد دولتی و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام انجام می‌شود. این طرح با تصویب در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای 3 گانه به صورت جدی در دستور کار وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفته‌ است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز