خبرگزاری کار ایران

دهه فجر امسال ۵۶ مدرسه در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۴۷۴

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: دهه فجر امسال ۵۶ مدرسه در استان به بهره برداری می‌رسد

به گزارش ایلنا از کرمانشاه،  مرزبان نظری اظهار کرد: دهه فجر امسال ۵۶ مدرسه با ۹۰ کلاس درس در استان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد که زیربنای این پروژه ها بیش از ۹۰۰۰ مترمربع است.

نظری با بیان اینکه برای ساخت این مدارس ۷۳۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، افزود: بیشترین مدارس قابل افتتاح در شهرستان کرمانشاه قرار دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به پروژه‌های در دست ساخت توسط مجموعه نوسازی مدارس استان کرمانشاه داشت و گفت: در حال حاضر ۱۲۳ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان در دست احداث است که با بهره برداری از پروژه‌های آموزشی ۳۸۹ کلاس درس به تعداد کلاس های درس موجود استان اضافه می شود. 

نظری همچنین با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس در سال ۱۳۹۲ تاکنون کار تجهیز ۲۱۶۰ مدرسه با ۶۴۵۰ کلاس درس به سیستم های گرمایشی استاندارد انجام شده، عنوان کرد: هم اکنون تمامی مدارس استان به وسایل گرمایشی ایمن مجهز هستند. 

وی ادامه داد: برای اجرای طرح اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس در استان در مجموع ۱۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 

 نظری سپس با اشاره به پای کار بودن خیرین مدرسه ساز در استان، ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون تفاهم نامه ساخت ۷۹ پروژه خیری در حوزه مدرسه سازی با ۱۵۰ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان منعقد شده است. 

نظری با قدردانی از خیرین مدرسه ساز استان به واسطه عمل به تعهداتشان در حوزه ساخت و تجهیز مدارس، یادآور شد: استان کرمانشاه ۴۲۶ خیر حقیقی و حقوقی مدرسه ساز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز