خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

دستگاه‌های اجرایی قزوین اجازه حمایت از کاندیداهای انتخابات را ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۰۲۲

استاندار قزوین گفت: مجموعه دولت مسئول برگزاری انتخابات است اما کاملا بی طرف است و در صورتی که هر دستگاهی از کاندیدای خاصی حمایت کند با آن دستگاه برخور جدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین با محوریت رونمایی از کتاب برنامه توسعه دانش بنیان، بررسی وضعیت شاخص‌های کلیدی توسعه استان در حوزه دامپزشکی، وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه آموزش و پرورش و بررسی مصوبات کارگروه‌ها در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی در این نشست گفت: بعد از تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور، خدمت رسانی دستگاه‌های مختلف با استفاده از آن در مناطق مختلف بویژه مناطق محروم آغاز شده و باید این روند تسریع شود تا زودتر به هدف مطلوب برسیم.

استاندار قزوین ادامه داد: درصورت عدم سفر رئیس جمهور به استان و تخصیص اعتباران آن سفر، خدمت رسانی در استان سال‌ها طول می‌کشید.

وی عنوان کرد: قزوین در مولدسازی یکی از استان‌های پیشرو است و از این رو در انجام برخی طرح‌های عمرانی هم نسسبت به سایر استان‌ها جلوتر هستیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو اظهار کرد: مجموعه دولت از هیچ نامزدی طرفداری نمی‌کند و در بی طرفی کامل قرار دارد و درصورتی که دستگاه‌های اجرایی جانبداری داشته و از کاندیدای خاصی حمایت کنند، با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در نهایت منتخبین مردم و نمایندگان انتخاب شده مورد حمایت دولت خواهند بود و لازم است مردم با دقت و آگاهی نمایندگان خود را انتخاب کنند؛ چرا که جایگاه مهمی در تصمیم‌گیری دارند.

اعلایی بیان کرد: دولت و دستگاه‌های مختلف اجرایی وظیفه برگزاری انتخابات را به عهده دارند و هر دستگاه به نوبه خود سهمی خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: مشارکت حداکثری گویای بسیاری از مسایل است؛ البته برای رسیدن به این هدف نیاز داریم عملکرد دستگاه‌ها تبیین شود و مدیران باید ارتقای مشارکت و بی طرفی را مورد توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز