خبرگزاری کار ایران

قتل در خفر و دستگیری قاتل در شهرستان اوز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۰۲۰

فرمانده انتظامی خفر از دستگیری فردی در شهرستان اوز خبر داد که جوانی 17 ساله را در روستای علی‌آباد به قتل رسانده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حجت الله احمدیان در تشریح این خبر بیان داشت: در دوم دی‌ماه سال جاری یک فقره نزاع و درگیری در روستای علی آباد شهرستان خفر  به مرکز فوریت‌های پلیسی110 اعلام و ماموران انتظامی سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی 17 ساله به دلیل اختلافات شخصی و مشاجره لفظی با 3 نفر درگیر و با سلاح سرد مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه قاتل سریعا از محل متواری شده بود، گفت: 2 نفر از دوستان و اقوام قاتل که در صحنه درگیری حضور داشته‌ و مجروح نیز شده بودند به بیمارستان منتقل و پس از مداوا برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

احمدیان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که قاتل به شهرستان "اوز" از توابع استان فارس متواری و خود را مخفی کرده کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضایی به شهرستان اوز اعزام و با اقدامات فنی محل اختفاء قاتل 26 ساله را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خفر یادآور شد: دلیل شکل گرفتن این نزاع، مشاجره لفظی بوده  است که واکنش نابخردانه این جوان با استفاده از چاقو باعث وقوع این قتل شده است که از شهروندان می‌خواهیم با جدیت و از روی عاقبت اندیشی، از موقعیت‌های تنش‌زا و نزاع دوری و مسائل مختلف را با صعه صدر و پرهیز از هرگونه خشونت حل و فصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز