خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی اردبیل:

گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اردبیل توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۸۸

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از تامین و توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا،  شاهین عطایی با اعلام این خبر افزود:  گوشت گرم گاوی با قیمت مصوب تنظیم بازار با هدف تامین رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان و رونق سبد خرید مشتریان در فروشگاههای زنجیره ای و منتخب استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، اتحادیه دامداران استان و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز استان اردبیل از 20 آذر ماه شروع شده وتا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: با تمهیدات اندیشیده شده روزانه بین 2 الی  تن 3 تن در این طرح گوشت استحصالی در کشتار گاه مطابق اصول و ضوابط بهداشتی به صورت بسته بندی 2 کیلوگرمی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای ومنتخب جهت توزیع و عرضه به مصرف کنندگان (خانوار) ارسال می‌شود.

گفتنی است قیمت مصوب تنظیم بازار هر کیلو گرم گوشت قرمز لخم( مخلوط 5 تکه) در این طرح 405 هزار تومان برای مصارف خانوار است که بازرسان کالاهای اساسی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بر رعایت قیمت مصوب فروش در بازار اعمال نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز