خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کازرون خبرداد؛

انهدام باند 10 نفره سارقان احشام جنوب فارس در کازرون

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۴۲۱

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری اعضای باند سارقان احشام با اعتراف به 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اسماعیل زراعتیان بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در کازرون، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی و اطلاعاتی گسترده به سرنخ هایی از اعضای باند 10 نفره سرقت در کازرون و شهرستان های همجوار رسیدند.

فرمانده انتظامی کازرون گفت: طی بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد متهمان از ضعف ایمنی محل‌های نگهداری دام‌ها توسط دامداران و با استفاده از سه نوع خودرو پژو پارس، 405 و سمند پس از سرقت، تعدادی از احشام را جهت فروختن به شهرستان های همجوار منتقل می‌کنند.

زراعتیان خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه، 10 سارق شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کنند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از رویت قرائن و شواهد تا کنون به  20 فقره  سرقت احشام از کازرون و شهرستان‌های همجوار اعتراف و پس از سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند. 

سرهنگ محمدی فرمانده انتظامی اوز بیان کرد: این منازل مسکونی در فاز اول به متراژ 420 متر می باشد که 16 واحد مسکونی هر واحد به متراژ 85 متر در شهر اوز کلنگ زنی شده است.

وی افزود: منازل مسکونی در بخش کوره و روستای فیشور هم به زودی شروع به ساخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز