خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها از درآمدهای شهرداری قزوین به موقع پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۴۳۹

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین خواستار توجه مدیریت شهری قزوین به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها از درآمدهای عمومی شد.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری با تاکید بر این مطلب اظهار کرد: علی‌رغم همه توصیه‌ها و تذکرات اعضای شورای شهر و پیگیری‌های مدیرکل کتابخانه‌های استان درباره نیم درصد، سهم قانونی این نهاد مهم فرهنگی به درستی و کامل محقق نمی‌شود و در شورای ششم نیز بارها متذکر شده‌ایم.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین افزود: سهم نیم درصدی از محل درآمدهای عمومی ۱۰۰ درصد قانونی است و از آنجایی که تمامی درآمد و هزینه‌های انجمن کتابخانه‌ها اعم از جاری و عمرانی از همین محل انجام می‌شود، ضرورت دارد تا برای بودجه بندی و برنامه‌های آتی و توسعه فعالیت‌های این نهاد وصول این نیم درصد از محل درآمد تحقق یابد.

وی با اشاره به اینکه سهم نیم درصدی از درآمدهای شهرداری به کتابخانه‌ها باید به موقع پرداخت شود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این رقم جزء بیت المال بوده و متعلق به توسعه فرهنگی و عمرانی شهر دوست‌دار کتاب است، می‌توان با نگاه کارشناسانه قبل از اینکه به حساب خزانه واریز شود سهم کتابخانه‌ها به موقع اختصاص یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز