خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

طرح ساماندهی هادی آباد قزوین تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۷۹۴

عضو شورای شهر قزوین گفت: طرح ساماندهی و اجرای تملکات در محله هادی آباد تعیین تکلیف و به سرعت اجرایی شود.

به گزارش ایلنا، فرج اله فصیحی رامندی با اشاره به طرح ساماندهی هادی آباد و طرح تملکات در این منطقه گفت: طبق جلسه‌ای که در ابتدای امسال با مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان داشتیم، وعده داده شد تا ضمن افزایش قیمت تا پایان خردادماه تملکات انجام شود، اما با وجود موافقت شورا با افزایش قیمت تملکات، هنوز این فرآیند به اتمام نرسیده است.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: اگر قرار است که با بنیاد مسکن هماهنگ شود، باید لایحه قرارداد مشارکت با بنیاد مسکن تنظیم و به صحن علنی شورای شهر قزوین ارائه شود و برای باقی‌مانده تملکات این محله هم لایحه به شورا ارایه شود که کارها سریع‌تر انجام شود.

وی همچنین بر لزوم پیگیری قانونی درخواست‌های کارکنان مشمول قانون کار مبنی بر پرداخت بازار کار و فوق العاده جذب تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد تا مدیریت شهری قزوین نسبت به پیگیری موارد قانونی در این خصوص اقدام کند و اگر طبق قانون الزامی برای پرداخت وجود دارد لایحه آن به شورا جهت بررسی ارسال شود.

فصیحی رامندی در تذکری دیگر به شهرداری قزوین خواستار پرداخت به موقع سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها از محل درآمدهای عمومی شد و گفت: با توجه به جلسه اخیر انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان قزوین گله‌مندی از عدم پرداخت به موقع سهم نیم درصدی شهرداری به کتابخانه‌ها مطرح بود و ضرورت دارد تا شهرداری به موقع پرداختی‌ها را انجام دهد تا در پایان سال با مشکل برداشت از خزانه مواجه نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز