خبرگزاری کار ایران

در سیستان و بلوچستان؛

شبکه آب روستای امان آباد شور رود راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۹۳۱

مدیرسازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان گفت: پس از برگزاری 3 میز خدمت، و در آستانه فرارسیدن هفته بسیج شبکه آب روستای امان آباد شور رود، راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدارحسن نکویی با ابراز خرسندی از افتتاح این طرح اظهار داشت: در میز خدمتی که هفته دولت با حضور مسئولین آب وفاضلاب و دیگر مدیران جهادی برگزار شد، مشکل آب از طرف اهالی روستای امان آباد در اطراف شهر زاهدان، مطرح و با پیگیری‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان و کار جهادی مسئولین آب وفاضلاب، این مشکل به سرعت پیگیری و منتج به راه اندازی شبکه آب این روستا شد.

وی اعتبار این طرح را بالغ بر 3 میلیارد ریال و زمان اجرای طرح را 2 ماه اعلام کرد و گفت: افتخار ما این است که با استفاده از ظرفیت مدیران و کارمندان بسیجی، در خدمت مردمان عزیزمان در اقصی نقاط استان باشیم و بتوانیم خدمتی شایسته را به آنان ارائه دهیم.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان، ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل آب و فاضلاب استان و رئیس اداره آب وفاضلاب زاهدان ابراز امیدواری کرد، با استفاده از بسترهایی که در ادارات وجود دارد منشاء خدمات بیشتری به مردم شده و افزایش رضایت‌مندی را فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز